» همه اخبار

آرشیو - اصلی اخبار

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: ۴۸ هزار بیمار مبتلا به فشارخون بالا در نیشابور تحت مراقبت قرار گرفتند.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۶
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به مسئله «چین واحد» صراحتا عنوان کرد که این اتحادیه، جزیره خودگردان تایوان را به عنوان «کشور» به‌رسمیت نمی‌شناسد و نخواهد شناخت.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۵
یک دکتری تاریخ باستان گفت: گیل‌گَمش یکی از نخستین اسطوره‌های آفرینش دوران باستان است که از میان رودان به زاگرس آمده است.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۴
عضور هیات رییسه هیات وزنه برداری استان با اشاره به پتانسیل وزنه برداری خوزستان برای حضور در تیم‌های ملی، گفت: خوزستان در آینده وزنه برداران خوبی در تیم ملی خواهد داشت.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۴
با نصب باطری جدید و دستگاه‌های راک یکسوکننده، سیستم‌ تغذیه نیرو ۳ مرکز تلفن ثابت پرظرفیت در شهرستان‌های دشت آزادگان، شوشتر و ماهشهر بهسازی و نوسازی شد.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۱
کارشناس صنایع ساختمانی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه از لزوم رعایت استاندارد در استفاده از مصالح ساختمانی مورد نیاز برای احداث ‌پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۵
این سوال وجود دارد که چرا شوشتر با برخورداری از سازه‌های آبی ثبت جهانی در یونسکو گردشگری آبی ندارد؟

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۵
اداره عملیات تجارت دریایی انگلیس گزارش داد که حادثه‌ای در 76 مایل دریایی شمال غرب حدیده یمن رخ داده است.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۴
وزیر کشور گفت: استان سیستان و بلوچستان استان بزرگی است و شاید اداره استان به این بزرگی به تقسیمات بیشتری نیاز داشته باشد.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۳
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، با بیان اینکه تصمیم فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی برای اعزام حسن یزدانی به تورنمنت مجارستان عاقلانه بود، گفت: لازم است او پس از جراحی کتف و دوری چند ماهه از میادین، در میدانی محک بخورد که از سطح متوسطی برخوردار باشد.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۳
رسانه رژیم صهیونیستی از قول منابع گزارش داد مذاکرات بین رژیم صهیونیستی و حماس تعلیق شده است.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۲
نخست‌وزیر جدید سنگال که چند هفته پیش از انتخابات ریاست جمهوری اوایل سال جاری میلادی از زندان آزاد شد و حزبش را به پیروزی رساند، از حضور نظامی فرانسه در این کشور غرب آفریقا انتقاد کرده است.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۲
یک کارشناس فوتبال می گوید کادرفنی سه تیم لیگ برتری خوزستان باید استرس و فشار را از خود و بازیکنان دور کرده تا هیجان و استرس بیش از حد مانع اجرای کارهای فنی آن ها در سه بازی حساس باقی مانده، نشود.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۱
مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۸ میلیون دلار کالا از این استان در سال گذشته صادر شده است.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۱
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: فرایند ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول از اردیبهشت ماه آغاز شده و سن ثبت نام در پایه اول دبستان شش سال تمام است.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۱
امام جمعه ساوه گفت: مسیر جهاد تبیین از ترویج فرهنگ رضوی می‌گذرد.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۰
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به حملات اوکراین به مرزهای روسیه با استفاده از تسلیحات ناتو گفت غرب با این اقدام صرفا تنش‌ها را بیشتر و با آتش بازی می‌کند.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۰
گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار پایان تحریم‌ها علیه چین شد و به تاثیر منفی «چند وجهی» این محدودیت‌ها از جمله بر مشاغل و دانشجویان چینی و همچنین همکاری آموزشی و دانشگاهی با موسسات آمریکایی و اروپایی اشاره کرد.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۱۹
دستاوردهای روزافزون مهندسان ایرانی در زمینه هوش مصنوعی نشان می‌دهد، آینده‌ی بازار مهارت‌های تولید محتوا در اختیار این حوزه علمی قرار داشته و با استفاده از آن در همه زمینه‌های پزشکی، نظامی، سایبری، تبلیغاتی و غیره می‌توان با هزینه کمتر به نتایج بهتر و

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۱۹
نقاط آلوده‌ مستعد تکثیر پشه آئدس در دیلم پاکسازی شود
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۴۵
فرماندار دیلم گفت: نقاط آلوده‌ که مستعد تکثیر پشه آئدس در شهرستان دیلم است باید پاکسازی و بهسازی شود.

صفحه ۱ از ۵۰ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰