» همه اخبار

آرشیو - اصلی اخبار

کتاب «آن کودکی‌های ناتمام: گفت‌وگو با عباس جهانگیریان» از داوود کیانیان راهی بازار کتاب شده است.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۷
مبلغ جریمه تخلف «ورود ممنوع»، از ۹۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۶
محمدمهدی اسماعیلی دوره فعالیت‌هایش را یکی از پررونق‌ترین ادوار وزارت فرهنگ می‌خواند و تأکیدش بر پررونق بودن بر کمیت کارهایی است که در این دوره انجام شده است. او یکی از دلایل موفقیت خود را اینگونه بیان می‌کند که بدون ملاحظه کار کرده و محافظه‌کاری نداش

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۵
وزیر راه و شهرسازی با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب گزارشی از وضعیت این وزارتخانه ارائه کرد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۴
واردات ماهانه نفت هند از روسیه در ژوئن، اندکی کاهش یافت و در مقابل، واردات از آمریکا، به بالاترین میزان از فوریه سال ۲۰۲۲ افزایش یافت.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۳
وزیر دیجیتال مالزی روز چهارشنبه اعلام کرد از شرکت‌های فناوری جهانی مایکروسافت و کراود استرایک (CrowdStrike)، خواسته است جبران ضرر شرکت‌هایی که از اختلال فناوری جمعه گذشته آسیب دیدند را مد نظر قرار دهند.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۳
یک روش ارزیابی خودکار که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، می‌تواند راهبرد خوبی برای متحول کردن نحوه مدیریت بیماری پارکینسون باشد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۳
رژیم‌هایی که برخی از افراد طرفدار آن هستند، رژیم خام گیاه‌خواری آست که هم فواید و هم مضراتی برای افراد تبعیت‌کننده از این رژیم دارد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۲
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با بیان اینکه استقرار جوی پایدار و تداوم هوای گرم طی روز در بیشتر ارتفاعات کشور با شدت بیشتر در مناطق مرکزی و نیمه جنوبی کشور طی روزهای پایانی هفته پیش‌بینی می‌شود، گفت: تمهیدات ل

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۲
در بازدید رییس پایانه نفتی خارگ از روند پیشرفت پروژه تعمیرات و نوسازی مخازن ذخیره سازی و اسکله شرقی پایانه نفتی خارگ بر شتاب‌بخشی در اجرای این پروژه‌ها تأکید شد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۲۴
مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه شهدای جزیره خارگ با حضور فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر و مسئولان جزیره خارگ برگزار شد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۲۲
در حالی که در گذشته، نیروهای بومی کمتر مورد توجه شرکت‌های مستقر در جزیره خارگ قرار می‌گرفتند، با عزم جدی مدیریت پایانه‌های نفتی ایران، سهم خارگی‌ها در اشتغال در این شرکت به ۱۰۰ درصد رسید.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۲۱
استاندار لرستان گفت: ۱۹ روستای کم برخوردار و فاقد شبکه لوله کشی آب شرب در سطح استان توسط خیر آبرسان کشوری تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
مدیرکل هواشناسی لرستان از گرمتر شدن هوای استان خبر داد.

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش تعداد تلفات حمله امروز رژیم اشغالگر به ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح خبر داد.

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) گفت وزرای خارجه این اتحادیه به آغاز گفت‌وگوهای آزادسازی ویزا میان ارمنستان و کشورهای این اتحادیه چراغ سبز نشان داده‌اند.

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات امروز «ابراهیم منصور» اسیر آزاده فلسطینی علیه افسر اداره زندان های صهیونیستی را واکنشی طبیعی به جنایات صهیونیست‌ها علیه اسرا دانست.

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
استاندار ایلام با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با موضوع خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به زائران در مرز مهران دیدار کرد.

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
رئیس مجلس عنوان داشت: سعید راد به‌عنوان استاد هنرآفرین، پرتلاش و اخلاق‌مدار، از چهره‌های وفادار به ارزش‌های اجتماعی و علاقه‌مند به ایران و مردم این سرزمین‌ بود.

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
۱ ۲ ۳ ۴ صفحه ۵ از ۵۰ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰