» همه اخبار

آرشیو - اصلی اخبار

کلاهبردار تحت تعقیب در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شد
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۴
رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی کلاهبردار تحت تعقیب که با استفاده از هویت جعلی و تحت پوشش مدیر خرید شرکت خصوصی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود خبر داد.

فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین بازگشایی شد
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۴
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به طول ۴.۲ کیلومتر بازگشایی شد.

نظارت بر کمپ‌های کارگری استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نظارت بر کمپ‌های کارگری استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه اتصال راه‌آهن نهاوند به شبکه ریلی متأسفانه تنها برای تکمیل ۲۳ کیلومتر سال‌هاست بلاتکلیف باقیمانده‌ است.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۱
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به کمبود اتوبوس و میدل باس در همدان، گفت: در سال‌جاری خرید ۱۰دستگاه میدل‌باس پیش‌بینی شده است .

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۰
اولاف شولتس، صدراعظم آلمان، برنامه های خود را برای نامزدی مجدد برای صدراعظمی در سال ۲۰۲۵ اعلام کرد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۰
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید کردند نگاه مجلس و دولت به مسائل نباید خطی و جناحی باشد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۹
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۴ مردادماه) در شرایط «ناسالم » برای گروه های حساس است.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۷
دونده سرعت فرانسه اعلام کرد به خاطر حجاب از حضور در مراسم افتتاحیه منع شده است.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۷
عضو هیأت علمی آزمایشگاه مرجع کشوری انستیتو پاستور ایران، با بیان اینکه بیماری دنگی در بیش از ۱۰۰ کشور جهان اندمیک است، گفت: در اکثر موارد عفونت و به‌عبارتی ۷۵ تا ۸۰ درصد، بیماری بدون علامت بالینی است؛ از این‌رو کنترل انتشار ویروس عامل تب دنگی به‌علت

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۶
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از رییس‌جمهور منتخب خواهش می کنیم فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی و بر اساس شاخصه های رهبر انقلاب کابینه خود را تشکیل دهد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۶
محققان به تازگی موفق به تولید لنزهای تخت نانوساختار شدند. این لنزها نانویی به سیستم‌های یادگیری ماشینی کمک می‌کنند تا دید بهتری داشته باشند؛ وضوح دید به کاهش مصرف انرژی در آن‌ها کمک می‌کند.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۵
محققان در پژوهشی جدید و در راستای بهبود وضعیت غذایی نان، به بررسی تأثیر آرد سنجد بر خواص مختلف نان سنگک به عنوان یکی از پرمصرف ترین نان های ایرانی پرداخته اند.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۵
راهکارهای وزارت نفت و دولت سیزدهم برای افزایش تولید و تضمین افزایش صادرات،‌ چشم‌اندازی روشن از آینده‌ صادرات گاز کشور پیش رو کشورمان می‌نهد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۴
باشگاه‌ها یارگیری خود در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال را شروع کردند و در این بین چند بازیکن زیر ۲۵ سال به تیم‌های مطرح پیوسته‌اند که می‌تواند نکته مثبت و قابل اهمیتی باشد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۳
مدیر جهادکشاورزی پلدشت با اشاره به آغاز برداشت هندوانه از مزارع این شهرستان گفت: امسال ۲۴ هزار تن از این محصول در این شهرستان برداشت خواهد شد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۲
مدیرکل دفترامور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌غربی گفت: برای جلوگیری از خطر سیل ،پل روستای«اگری بوجاق» خوی احداث می شود.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۱
تلویزیون پنجشنبه و جمعه این هفته ۳۳ فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن خواهد برد.

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۱
مشاور وزیر و رئیس ستاد روایت پیشرفت وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون که پنج سال از چهل سال دوم پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد جا دارد که در بیان پیشرفت‌ها خیلی جدی‌ وارد مرحله اقدام شویم تا ایران سربلند همواره درجهان بدرخشد و برای‌ این منظور لازم است

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۰
یک کارشناس اقتصادی گفت: اقتصاد ایران جراحی می‌خواهد و جراحی درد دارد. این درد هم متوجه جامعه است. کسی می‌تواند این درد را به جامعه تحمیل کند که محبوبیت داشته باشد. جایگاه اجتماعی دولت مهم است. اقتصاد ایران به قدرت نیاز دارد و قدرت هم با اجماع محقق می

۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۰
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ صفحه ۶ از ۵۰ ۷ ۸ ۹ ۱۰