» همه اخبار

آرشیو - اصلی اخبار

رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات اعلام کرد از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری می‌کند.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
به دلیل گرمای هوا و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ساعت کاری ادارات شهرستان‌های کهنوج، نرماشیر و شهداد در شهرستان کرمان کاهش یافت.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
چین نخستین «گزارش پیشرفت اجرای ابتکار امنیت جهانی» این کشور را منتشر کرد که در آن به احیای روابط ایران و عربستان اشاره شده است.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
نخستین دیدار تدارکاتی سپاهان در اردو ترکیه با تساوی به پایان رسید.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق قاپ‌زن حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز پلیسی در جنوب تهران خبر داد.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲
حادثه رانندگی در محدوده آبشار بیشه خرم‌آباد پنج فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه دره طبیعی، منحصر به فرد و خاص کشور در این شهرستان در آستانه ثبت ملی است، گفت: یکسری ضوابط و مقرراتی که قانون نسبت به مواریث طبیعی کشور ایجاب می‌کند در مورد این دره باید رعایت شود، ضمن اینکه هرگونه دخل و تصرف‌ در بست

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
سخنگوی حکومت سرپرست افغانستان ضمن محکوم کردن جمله رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن از سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای تأثیرگذار منطقه درخواست کرد تا جلو جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و منطقه را بگیرند.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
رسانه انگلیسی می نویسد حمایت بی‌چون‌وچرای آمریکا از رژیم صهیونیستی، به تداوم چرخه خشونت و درگیری در غزه نیز منجر می‌شود

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
مسابقات مرحله مقدماتی والیبال لیگ کانون‌های کشور (جوانان زیر ۲۰سال) از عصر امروز(۳۱ تیر) به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اهمیت دوران بارداری و تکریم جایگاه مادران گفت: در مسیر فرهنگ‌سازی جمعیتی، نیازمند همکاری مداوم تمام گروه‌های مردمی و نخبگان هستیم.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان هفته گذشته در دیدار با دموکرات‌های کالیفرنیا بر لزوم وجود یک فرآیند باز برای انتخاب نامزد بعدی حزب در صورت کنار رفتن جو بایدن تاکید کرد، تا از این تصور که کامالا هریس به شکل غیر دموکراتیک به نامزدی حزب رسیده است

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
دویست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز امروز در عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
روز یکشنبه چند فروند پهپاد انفجاری پرتاب شده از خاک لبنان در مقر تازه‌تاسیس ارتش رژیم اشغالگر در شهرک «حانیتا» در شمال فلسطین اشغالی منفجر شدند.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
کارشناس ترویج اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزه گفت: گسترش بیابان موجب شده که ۱۰۰۰ خانـــوار در شهرستان فیروزه بیابان‌نشین شوند.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
وزارت خارجه ترکیه در واکنش به ادعای تل‌آویو درباره «تأمین مالی تروریسم توسط اردوغان» اعلام کرد تل‌آویو با دروغ و تهمت به دنبال پنهان کردن جنایات خود است.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر که در پوشش مسافربر اقدام به ارتکاب عمل مجرمانه خود کرده بودند، خبر داد.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
رئیس‌جمهور ترکیه در واکنش به اعلام تصمیم قبرس یونانی‌نشین برای ایجاد یک پایگاه دریایی، گفت در صورت نیاز ممکن است ترکیه نیز در قبرس ترک‌نشین یک پایگاه دریایی ایجاد کند.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدوم شدن هشت نفر در پی انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی چهار واحدی خبر داد.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
۲ تیم از تیم‌های مشهدی حاضر در مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال به مرحله نخست سقوط کردند.

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴
۳ ۴ ۵ ۶ ۷ صفحه ۸ از ۵۰ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲