» همه اخبار

آرشیو - اصلی اخبار

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از ۲ منبع آگاه نوشت، برخی از کمک‌کنندگان مالی حزب دموکرات پرداخت حدود ۹۰ میلیون دلار کمک وعده داده شده به کارزار انتخاباتی «جو بایدن» را متوقف می‌کنند و تا زمانی که نامزد دیگری جایگزین او نشود، این کمک‌ها ارائه داده نخواه

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جواد الائمه (ع) سیریز بافق به بهره برداری رسید.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: کارشناسان نظارت بر درمان از ابتدای سال جاری در راستای نظارت و بازرسی از مراکز درمانی و رسیدگی به شکایات اقدامات گسترده‌ای را انجام داده‌اند.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
پرونده اختلاف مالی ۸ میلیاردی با پادرمیانی اعضا شورای حل اختلاف و صلح یاران استان گلستان با رضایت و توافق طرفین پرونده به سازش ختم شد.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
براساس پیگیری‌های خبرنگار خارگ نیوز، بیرانوند و باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره برای حل دوستانه مشکلات و ادامه همکاری هستند، با این حال رخ دادن این اتفاق به هیات مدیره باشگاه و وضعیت مذاکرات باشگاه تراکتور و بیرو بستگی دارد.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
وزیرخارجه لبنان اعلام کرد در صورتیکه رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کند، ممکن است جنگ منطقه‌ای ایجاد شود که طرف‌های خارجی در آن مشارکت داشته باشند.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
طی بازدید معاون پژوهش و فناوری و رئیس میز روسیه دانشگاه شیراز از دانشگاه سنت پترزبورگ روسیه، نقشه راه اجرایی تفاهم‌نامه دو دانشگاه منعقد شد و به امضا رسید.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمان از انهدام یک باند حرفه‌ای کلاهبرداری در استان خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر اعضای باند بازداشت و چندین متهم شاغل در دستگاه‌های دولتی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
با دستور ویژه دادستان اردبیل، دو سارقی که در اقدامی غیرانسانی و غیرقانونی اقدام به سرقت مقرون به آزار یک پیرزن کرده و متواری شده بودند در همان دقایق اولیه شناسایی شدند.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات نقشه دشمنان نظام را شکست دادند، گفت: مردم به تاکیدات رهبری توجه کرده و مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشتند چراکه ایشان فرمودند هر رای در انتخابات رای به جمهوری اسلامی و ت

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
مدافع فصل گذشته پرسپولیس به تیم فولاد خوزستان پیوست.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
بازیکن سابق نفت آبادان با بیان این که در بخش فنی به نظر می‌رسد یک نوع دوگانگی از نظر تمرکز در کار سرمربی صنعت نفت به وجود آمده است، به شکلی که او در کنار کار فنی و مربیگری دوست دارد در کار مدیریتی باشگاه نیز نقشی اصلی را بر عهده داشته باشد که این موض

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
اکثر اقتصاددانان در نظرسنجی وال استریت ژورنال پیش‌بینی کردند سیاست‌های دونالد ترامپ احتمالا باعث بالاتر رفتن نرخ تورم نسبت به دولت بایدن خواهد شد.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
معاون فنی و اجرایی جهاد کشاورزی ساوه گفت: کمبود منابع آبی و مواجه شدن این شهرستان با پدیده خشکسالی موجب کاهش سطح زیر کشت محصول طالبی به عنوان یکی از تولیدات شاخص کشاورزی این شهرستان شده است.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در بخش راه، ۸۵ پروژه فعال در دست اجرا است که برخی از پروژه‌های عظیم در حال اتمام و بهره‌برداری است.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
برای اولین بار رویداد و مسابقه هوش مصنوعی در لرستان برگزار شد.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
ایالات‌متحده از افزایش ۱.۷ میلیارد دلاری برای تولید خودروهای الکتریکی رونمایی کرد.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
متوسط تعرفه برق تجدیدپذیر برای اعمال در قبض‌های صنایع مشمول ماده (۱۶) قانون جهش تولید دانش بنیان در تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه در مجلس دوازدهم حمایت ویژه‌ای از کسب‌وکارهای اینترنتی می‌کنیم، گفت: متاسفانه اداره‌های مالیات بر اساس ابلاغیه جدید به شرکت‌های تاکسی اینترنتی اقدام به طلب ارزش افزوده از مردم کرده‌اند که مجلس با افزایش

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پلتفرمی را عرضه کرده است که امکان مدیریت برداشت منابع آب‌های زیرزمینی در دشت‌های کشور را برای فعالیت‌های کشاورزی فراهم می‌کند.

۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
۵ ۶ ۷ ۸ ۹ صفحه ۱۰ از ۵۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴