» همه اخبار

آرشیو - اصلی اخبار

دولت ژاپن در یک سند دفاعی جدید اعلام کرد هنوز چین را تهدید راهبردی اصلی خود می‌داند و قصد دارد برای مقابله با قدرت نظامی روسیه و چین، در حوزه‌های دفاعی مختلف پیشرفت داشته باشد.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
رئیس مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
کابینه رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با تمدید خدمت اجباری در ارتش به مدت سه سال موافقت کرد.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
وزیر کشور پس از بازدید از پایانه مرزی شلمچه، به همراه وزیر عراق برای بررسی بیشتر جهت برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین به عراق رفت.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شاهد پیشرفت استان در عرصه‌های مختلف هستیم، گفت: باید هر روز پیشرفت بیشتری را مشاهده کنیم و توقف در انجام امور استان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
کشتی‌گیر ۱۹ ساله ایرانی تیم آمریکا در رقابت های قهرمانی پان آمریکن بدون از دست دادن امتیاز همه رقبایش را شکست داد و به مدال طلا رسید.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص)، فراخوان جدید شرکت در برنامه فرصت تحقیقاتی دانشمندان جوان را منتشر کرد.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم با بیان اینکه «روند تعیین اعضای دولت به تازگی آغاز شده است»، از مردم خواست تا به شایعات و خبرسازی‌ها پیرامون این موضوع توجه نکنند.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده، در جمع بندی نتایج نشست ناتو گفت: ناتو حق استفاده از زور را در هر نقطه از جهان، چه به بهانه دموکراسی و چه به بهانه مبارزه با تروریسم برای خود اعلام کرد.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
امام‌جمعه موقت زاهدان گفت: در جامعه اسلامی مادر حرمت بالایی دارد و در تکریم شخصیت اولاد مادر مهم‌ترین شخصیت را اجرا می‌کند.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
بازیکن تیم ملی اسپانیا در آستانه فینال جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ عنوان کرد لاروخا به دنبال هفتمین بردش در این رقابت ها است.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
مهلت ثبت نقاضا برای رشته‌ علوم ورزشی و رشته‌های دارای آزمون عملی هنر آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تمدید شد.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
همزمان با پایان رقابت فشرده داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری که طی دیروز و امروز انجام شد، پرونده کنکور ۱۴۰۳ به طور کامل بسته شد.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان در پی درگذشت مرحوم حاج سیدجواد حجازی پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
برگزاری مسابقات کاله‌کاپ، با وجود نکات مثبتی که داشت، چندین نقطه تاریک در بسکتبال ایران را هم روشن کرد که جای توجه و تامل بسیار دارد.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
مدیرعامل توانیر گفت: هیچ برنامه ای برای انتشار جداول خاموشی نداریم و در صورت همکاری مردم امسال تابستان را نیز بدون خاموشی پشت سر خواهیم گذاشت.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش گفت: با هدف توسعه کشت‌ در محیط‌های کنترل شده و ارتقای تولید فاز دوم مجتمع گلخانه‌ای دوربن خاش به وسعت۱۰هکتار با واگذاری به متقاضیان با تمامی ظرفیت از سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
عناوین مهم ترین خبرهای حوزه «کار و تعاون» در هفته جاری به کاهش نرخ بیکاری در بهار امسال،افزایش جرایم نقدی اشتغال به حرفه کاریابی های فاقد پروانه کار،صدور بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان ضمانت‌نامه برای تعاونی‌ها و رشد صادرات تعاونی‌ها اختصاص داشت.

۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
بیمارستان عسلویه تجهیز شد
۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه به دستگاه سی. آرم تجهیز شد.

زیرساخت‌های بندری در استان بوشهر توسعه می‌یابد
۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های بندری در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ صفحه ۱۴ از ۵۰ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸