کد خبر : ۶۹,۲۷۱
۲۶ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۵۸
ضرورت تقویت جایگاه گزینش در دستگاه های اجرایی
مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: در ساختار اداری، نگاه ویژه‌تری باید به گزینشگران داشته باشیم تا دستگاه‌های اجرایی با بهترین افراد اداره شوند.
سید حسن موسوی در نشست گزینشگران استان بوشهر با استاندار اظهار داشت: گزینشگران، در خدمت صادقانه به نظام در راستای انتخاب افراد اصلح، مؤمن، متعهد و شایسته با روحیه انقلابی و جهادی و خدمتگزاری نقش مهمی بر عهده دارند.
 
وی افزود: رئیس جمهور تاکید زیادی بر نقش گزینش در دستگاه‌های اجرایی دارد و امیدوارم بتوانیم در این مسیر اهتمام ورزیم.
 
مدیر کل حوزه استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: جامعه‌ای سالم است که مدیرانی سالم داشته باشد و برای انتخاب مدیران سالم، نقش گزینش بسیار مهم است.
 
موسوی ابراز داشت: در ساختار اداری، نگاه ویژه‌تری باید به گزینشگران داشته باشیم تا دستگاه‌های اجرایی با بهترین افراد اداره شوند.
 
مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر نیز بیان کرد: گزینش، حراست، بازرسی و هیأت تخلفات اداری باید هماهنگی و هم افزایی داشته باشند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
 
کرامت‌الله سلیمانی افزود: انتخاب نیروی انسانی از مهم‌ترین و تأثیرگذار ترین و پیچیده‌ترین بخش‌های هر سازمان است که نقش گزینشگران در این عرصه مهم است.
 
وی اضافه کرد: ما وظیفه داریم که جایگاه گزینش را تقویت کرده و ضمن حمایت از افراد صالح و کاردان و متعهد و متخصص، از استخدام افراد ضعیف و فاسد جلوگیری کنیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید