کد خبر : ۶۰,۲۵۷
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۵۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مقام معظم رهبری چهار شاخص بسیار مهم انتخابات سالم، رقابت‌پذیر، در امنیت کامل و مشارکت حداکثری را برای انتخابات اعلام فرموده‌اند و باید در دستور کار قرار گیرد.
علی اکبر عزیزی، در همایش فرمانداران، معاونین سیاسی، بخشداران و دبیران انتخاباتی استان افزود: همه ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را به کار بگیریم که انتخابات امسال در بهترین شرایط و با تحقق کامل تمامی این چهار شاخص انجام شود.
 
وی ادامه داد: انتخابات امسال در میان سایر انتخابات‌ها شاید از اهمیت بسیار بیشتر و بالاتری برخوردار باشد و همین اهمیت هم سبب شده که مقام معظم رهبری از ابتدای سال نسبت به آن تاکید داشته باشند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت:چهارشاخص ذکر شده اصلی ترین محور فعالیت در کشور است و در این میان یکی از مهمترین مواردی که در عرصه انتخابات از اهمیت بسیار بالایی دارد موضوع مشارکت در انتخابات است.
 
عزیزی ادامه داد: همه ما باید تلاش و فعالیتمان را در این حوزه انجام دهیم تا بتوانیم بیشترین میزان مشارکت را در انتخاباتی سالم، امن و رقابت پذیر داشته باشیم.
 
وی افزود: ارتباط با اقشار مختلف مردم در این حوزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید اهمیت حضور مردم در انتخابات به خوبی برای آنها تبیین شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مردم در صورتی که بدانند حضور آنها در انتخابات چه تاثیر و اهمیتی دارد قطعا نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری خواهند داشت .

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید