کد خبر : ۵۹,۷۶۰
۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۲۸
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد؛ سالروز فتح خرمشهر، با حضور یگان‌های نمونه ارتش، سپاه و پلیس مستقر در فارس، برگزار شد.
فرمانده سپاه فجر چهارشنبه سوم خرداد در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان فارس، گفت: یاد همه شهدا، رزمندگان و ایثارگران حاضر در عملیات بیت المقدس را گرامی می داریم و حماسه بزرگی را که ارتش، سپاه، ژاندارمری و نیروهای مردمی بسیج در عملیات فتح خرمشهر رقم زدند را هرگز از یاد نخواهیم برد.
 
سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی با بیان اینکه فتح خرمشهر، پیروزی غرور آفرینی بود که در سایه وحدت نیروهای مسلح اتفاق افتاد، گفت:  فتح خرمشهر عزیز افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است و رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس نشان دادند در میدان ثابت قدم و محکم هستند.
 
بوعلی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح را نمادی از وحدت، برادری و ایستادگی دانست و افزود: فتح خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی است و پیام  این صبحگاه مشترک که به میزبانی سپاه فجر و با حضور یگان‌های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد اینست که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور آمادگی همه جانبه دارند.
 
استاندار فارس نیز با بیان اینکه فتح خرمشهر ضربه ای مهلک به استکبار جهانی بود، گفت: امروز نمایشی از وحدت نیروهای مسلح استان فارس را شاهد هستیم و از میزبانی شایسته سپاه فجر تشکر می کنم.
 
دکتر محمدهادی ایمانیه افزود: این حرکت زیبا و برگزاری صبحگاه مشترک نشاندهنده وحدت و برادری نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بر پایه مبانی اسلامی و یکی از رموز موفقیت کشور ماست.
 
ایمانیه با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از آموزه‌های امام حسین «علیه السلام» و جهاد در راه خدا بود، گفت: امروز باید قدردان شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم ایشان  باشیم و مدیران و مسئولان کشور نیز بدانند مدیون شهدا و ایثارگران بوده و رسالت و مسئولیت خود را فراموش نکنند.
 
استاندار فارس با تاکید بر اینکه خاطرات دفاع مقدس بهترین الگو و راهنما برای زندگی سعادتمندانه است، گفت: اگر وحدت خود را حفظ کنیم و پیرو ولایت فقیه باشیم  و همچنان بر عهد خود باقی بمانیم مطمئنا پیروزی های بزرگتر نصیب ما خواهد شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید