کد خبر : ۵,۶۶۳
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸
دومین مورد بیمار مبتلا به کرونا در جزیره خارگ ثبت شد
خارگ نیوز: ریس بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ گفت : بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر دومین مورد مبتلا به بیماری کرونا در جزیره خارگ ثبت گردید.
به گزارش خارگ نیوز؛ دکتر محسن لشکری در گفتگو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: از عموم شهروندان جزیره خارگ درخواست داریم که بیماری کرونا را بیش از گذشته جدی بگیرند و در شرایط کنونی که استان بوشهر درگیر این ویروس شده توجه بیشتری کرده و در خانه بمانند.
 
 
وی افزود: ضروروری است شهروندان موضوع شیوع بیماری کرونا را  جدی بگیرند و از حضور در مکان های شلوغ اجتناب کنند و این در حالی است استان بوشهر وارد وضعیت قرمز در خصوص این بیماری شده است. 
 
 
ریس بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ گفت : بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر دومین مورد مبتلا به بیماری کرونا در جزیره خارگ ثبت گردید.
 
 
لشکری خاطر نشان کرد: انتظار جدی از شهروندان بر این است که اقشار مختلف مردم همچنان به مسائل بهداشت فردی و محیط توجه کرده و به ویژه روابط اجتماعی خود محدود و در صورت ضرورت مراودات خود را را بر مبنای بهداشت فردی و اجتماعی انجام دهند.
 
 
وی ابراز امیدواری کرد که با جدیت، همکاری ،حساسیت مردم و هم افزایی و اراده مسولان استانی در سطح عالی و ادارات مختلف بتوان این بیماری را کنترل و مهار کرد.
 

به گزارش خارگ نیوز، مورد مثبت اعلام شده مربوط به بیمار خانمی می باشد که چند روز پیش توسط شناور فلات قاره اعزام گردید.

نظرات بینندگان

سید مصطفی حسینی
2
2

نفراتی ک می خواهند وارد خارگ بشند بدون ازماش کروتا اجازه دادهدنشه لطفا


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید