کد خبر : ۴۴,۸۵۵
۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۲۶
شهرداری‌های این استان باید در کنار فعالیت‌های عادی کارهای ماندگار انجام دهند
خارگ نیوز: استاندار بوشهر گفت: در نشست‌های مختلف با شوراها و شهرداری‌های این استان به آنها دستور داده شد تا هر ساله در کنار فعالیت‌های جاری روز مره باید یک کار ماندگار و تاریخی انجام دهند.
به گزارش خارگ نیوز، احمد محمدی‌زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا آزادسازی خرمشهر و امام شهیدان افزود: این موضوع در شهر بوشهر یک پروژه نیست و شهرداری باید به طور حتم چند کار اساسی را انجام دهد.
 
وی اظهارداشت: با پشتیبانی مردم فداکار، نظام و دولت انقلابی کارهای بزرگی برنامه‌ریزی شده که در استان بوشهر اجرایی خواهد شد و همه شوراها و شهرداران و فرمانداران باید فقط به خدمت به عام مردم فکر کنند و خدمت خاص نباید مدنظر آنان باشد.
 
محمدی‌زاده ادامه داد: هر گونه اختلاف و درگیری ممنوع است و باید همه با وحدت و همبستگی تلاش کنند برای مردم عزیز و انقلابی کار کنند.
 
وی اظهار کرد: پروژه دریاچه خلیج فارس در جوار گذر امام علی شهر بوشهر اجرایی خواهد شد و حداقل ۱۰ هکتار از ساحل این بندر برای گسترش فضای تفریح اختصاص می یابد.
 
محمدی زاده ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و جاده سرتل-تنگک از جمله‌های پروژه‌هایی است که امسال افتتاح خواهد شد.
 
استاندار بوشهر عنوان کرد: همچنین در سال جاری عملیات اجرایی احداث حداقل یک پالکینگ طبقاتی در بوشهر آغاز خواهد شد و تلاش می شود تا به ۲ پارکینگ افزایش پیدا کند.
 
وی یادآور شد: فانوس دریایی بوشهر نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی باید امسال عملیات اجرایی آن آغاز شود.
 
محمدی زاده افزود: میوه و تره بار در بوشهر از همه جای ایران گران‌تر است و این موضوع باید با ساماندهی میدان میوه و تره بار مرکزی این شهر حل شود که در این ارتباط  این مهم با کمک بخش خصوصی در دستور کار است که بایدهر چه سریع تر عملیات شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید