کد خبر : ۴۳,۰۴۴
۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۲۵
رئیس سازمان بهزیستی گفت: گفت: ۱۹ هزار پرسنل در بهزیستی خدمت می‌کنند.
علی محمد قادری در جلسه شورای معاونین بهزیستی لرستان که در سالن جلسات مخابرات بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: بررسی اوضاع جامعه هدف بهزیستی در دولت ویژه دیده شده و مهمترین موضوع برای معلولان مسائل اقتصادی است که باید بررسی شود.
 
وی تصریح کرد: موضوعات فرهنگی نیز بسیار مهم است که باید یک پوست‌اندازی در سازمان بهزیستی اتفاق بیافتد و باید کاری کنیم که حال جامعه هدف بهزیستی خوب شود.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: ۱۹ هزار پرسنل در بهزیستی خدمت می‌کنند تا جامعه هفت‌میلیونی در کشور حس و حال خوبی را تجربه کنند.
 
قادری اضافه کرد: اولین قدم در جهت مردمی شدن سازمان بهزیستی، باز کردن درهای مراکز سازمان بهزیستی به روی نیروهای جهادی و مردمی است.
 
وی بیان کرد: مراکز خدمات مثبت زندگی باید کمک حال مددجویان بهزیستی باشند، ولی متأسفانه این‌طور نیست، نیازهای جامعه هدف باید توسط مراکز مثبت زندگی شناسایی شود.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: ۲۵۰۰ مرکز مثبت زندگی در کشور وجود دارد که باید در ساختار آنان تجدیدنظر شود.
 
قادری عنوان کرد: متأسفانه قانون جامع معلولان خوب اجرا نمی‌شود و سازمان بهزیستی مصمم به اجرای قانون جامع است و باید بازنگری و سپس اجرایی شود و تا چند روز آینده از همکاری دستگاه‌های مختلف با سازمان بهزیستی گزارشی به ریاست جمهوری داده خواهد شد.
 
وی با اشاره به مناسب‌سازی، افزود: در موضوع مناسب‌سازی باید در همه شهرستان‌ها نیز جلسات مناسب‌سازی تشکیل و همه دستگاه‌ها باید همکاری کنند.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: خلاقیت و پیگیری، خانواده بهزیستی را متحول می‌کند و با باز شدن درهای بهزیستی تحول ایجاد خواهد شد که سازمان بهزیستی باید با مردم باشد و این مسیر باعث خدمت‌رسانی بهتر می‌شود.
 
قادری خاطرنشان کرد: مسئولان به‌جای پشت‌میزنشینی بايد وارد دانشگاه‌ها و ادارات مختلف شوند و شبکه‌ای تشکیل شود تا دغدغه جامعه هدف بهزیستی رفع شود.
 
وی اضافه کرد: بر اساس تجدیدنظر در آیین‌نامه‌های سازمان بهزیستی اقدامات خوبی برای در اختیار قرار دادن تجهیزات برای معلولان انجام شده است.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: اتفاقات خوبی در بودجه بهزیستی افتاده است و مقدرات خوبی در سال ۱۴۰۱ خداوند مقدر خواهد کرد.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید