کد خبر : ۳۴,۷۱۷
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۲۳:۵۵
پیام تبریک مدیر عملیات عمومی خارگ به مناسبت هفته دفاع مقدس
خارگ نیوز: مدیر عملیات عمومی خارگ طی پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس ، فرارسیدن این ایام خجسته را به خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان ، ایثار گران ، آزادگان و تمامی اهالی مقاوم جزیره خارگ تبریک گفت.

به گزارش خارگ نیوز، نادر پیرزاده ، طی پیامی هفته دفاع مقدس زا تبریک گفت، متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور ۸ سال رشادت های جاودانه مردم شریف ایران سربلند و اسلامی و نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران اسلامی است که خاطرات دلاوری ‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی؛ اتحاد و همبستگی است، زیباترین فصل دفاع مقدس، خلق کنندگان این حماسه عظیم ‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهرو راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، فرارسیدن این ایام خجسته را خدمت خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان ، ایثار گران ، آزادگان و تمامی اهالی جزیره مقاوم و راهبردی خارگ تبریک عرض می نمایم .

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید