کد خبر : ۳۴,۵۵۷
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۴۳
خارگ نیوز: مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش گفت: پرمخاطب‌ترین سوال در کشور پرسش مهر ریاست جمهوری است که ۴۵ میلیون مخاطب مستقیم دارد و در سال گذشته بیش از ۸ میلیون نفر در بخش خانواده‌ها به این سوال پاسخ دادند.
به گزارش خارگ نیوز، از معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی در جلسه شورای سیاستگذاری بیست و دومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری ضمن تشکر از نهاد ریاست جمهوری به دلیل ورود بسیار خوب به موضوع پرسش مهر اظهار داشت: رییس جمهوری برای جامعه فرهنگی به ویژه معلمان و دانش‌آموزان برنامه دارد و این موضوع برای ما بسیار مطلوب است.
 
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی با بیان اینکه پرسش مهر از سطح منطقه انجام می‌شود و برگزیدگان تقدیر و تجلیل می‌شوند گفت: ما در دولت یازدهم و دوازدهم با حضور معاون اول ریاست جمهوری و وزرا این موضوع را برگزار کردیم که امیدواریم اختتامیه پرسش مهر امسال با حضور رییس جمهوری برگزار شود.
 
رمضانی اضافه کرد: باید برای باشکوه برگزار کردن پرسش مهر امسال در سوم مهرماه تلاش کنیم.
 
پرسش مهر یک موج فرهنگی در جامعه ایجاد می‌کند
 
حسن شربت دار سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش نیز در این جلسه با بیان اینکه موضوع پرسش مهر در دستور کار نهاد ریاست جمهوری است و نگاه دقیقی بر روی این موضوع وجود دارد اظهار کرد: پرسش مهر یک ماموریتی است که در آن نهاد ریاست جمهوری حضور فعالی وجود دارد زیرا یک ظرفیت ارزشمندی است و برای جامعه فرهنگی یک چالش ذهنی موثر است که می‌تواند برای موثرترین آحاد جامعه محرک باشد.
 
وی ادامه داد: پرسش مهر یک موج فرهنگی در جامعه ایجاد می‌کند و یک گفتمان سازی فرهنگی است که تمام بخش‌های جامعه را درگیر می‌کند همچنین آموزش و پرورش برای این چالش یک برنامه ریزی فرهنگی خواهد داشت.
 
تاکید بر برگزاری پرسش مهر بر اساس بیانیه گام دوم
 
اسماعیل بحری‌زاده رییس سازمان دانش‌آموزی و مشاور سرپرست وزارت آموزش و پرورش نیز در این جلسه نکاتی را پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد و افزود: باید پرسش مهر بر اساس بیانیه گام دوم همچنین شعار سال مقام معظم رهبری باشد. پرسش مهر در حکم شعار سال برای جامعه فرهنگی است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید