کد خبر : ۱۴,۳۱۹
۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیلم گفت: محیط‌های پیرامون جایگاه سوخت اختصاصی بنزین ورودی شهر دیلم پاک‌سازی شد.
خارگ نیوز: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیلم گفت: محیط‌های پیرامون جایگاه سوخت اختصاصی بنزین ورودی شهر دیلم پاک‌سازی شد.
به گزارش خارگ نیوز، عبدالرسول خالق پناه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیلم بیان کرد: با توجه به همجواری جایگاه سوخت  الوان در وردوی شهر دیلم از سمت گناوه،  با سایت پسماند فعلی ورودی شهر دیلم، پس از بازدید و پایش محل، شاهد انتقال و پخش پسماند‌های عادی سبک از نوع پلاستیک در اثر وزش باد به کلیه پیرامون اطراف آن جایگاه سوخت و ورودی جنوبی شهر دیلم بودیم.
 
او افزود: به مدت دو روز با همراهی تعدادی از نیروهای آن جایگاه مربوطه و پرسنل شهرداری دیلم، اقدام به جمع آوری و پاک‌سازی حواشی اطراف جایگاه سوخت و لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی پیرامون کردیم.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیلم عنوان کرد: منشا تولید مقداری از آن پسماند‌های نایلونی پخش شده در محل، مربوط به خود جایگاه سوخت است که پس از سوخت گیری ازسوی افرادی ناآگاه در محوطه مربوطه رها سازی و به محیط‌های اطراف منتقل می‌شوند.
 
 خالق پناه ادامه داد: نکات زیست محیطی مربوطه را به مسئول واحد در خصوص رعایت مدیریت پسماند و اختصاص سطل‌های درب دار مورد نیاز جهت نگهداری آن گونه از پسماند‌ها یادآوری شد.
 
کلیدواژه ها: دیلم 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید