کد خبر : ۹۷۶
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۳۰
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله خارگ نیز اظهار داشت: فتح خرمشهر نشان می‌دهد، کم بودن افراد در مقابل زیاد بودن و مسلح بودن برای رهبران ١٣ ساله ندارد.
حجت‌الاسلام احمد احمدزاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله خارگ نیز اظهار داشت: فتح خرمشهر نشان می‌دهد، کم بودن افراد در مقابل زیاد بودن و مسلح بودن برای رهبران ١٣ ساله ندارد.


وی افزود: اولین عاملی که می شود در پیروزی خرمشهر از آن نام برد روحیه ولایت پذیری و معنوی بود که بین نیروها و سربازان خمینی بود، عامل روحیه معنوی بین رزمندگان اسلام آیت‌الله صدوقی و مشکینی بودند.


نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله خارگ تصریح کرد: رمز ولایت پذیری یکی از نقاط عطف و قوت رزمندگان اسلام در جنگ حق علیه باطل بود، انسجام نیروهای نظامی یکی دیگر از نقاط قوت این عملیات بود، اتحاد بین بسیج و ارتش، وحدت و همدلی بین مردم نیز یکی از مهترین عامل‌ها بود.


احمد زاده خاطرنشان کرد: امروز محاصره اقتصادی در پیش است، هیچ مسئولی نباید به دنبال مسائل شخصی خود در دوران مسئولیت باشد، باید همه به فکر ارتقای نظام مقدس اسلامی ایران باشیم.


وی ادامه داد: در مقابله با سگ هار منظقه نمی‌شود با لبخند پیروز میدان باشیم، شعار ما این بوده یا مرگ یا خمینی (ره). سپاه و ارتش در ایران اسلامی یده واحده هستند، اتحاد نیروهای نظامی و انتظامی ما بیانگر این اقتدار است.


وی گفت: انسجام و اتحاد بین مردم در تمامی عرصه وجود دارد، اتحاد نفت و مردم، اتحاد مردم و دولت، اتحاد مردم و بسیج، اتحاد اهل سنت و تشیع، مردم شریف ایران اسلامی با اقتدار و همدلی در کنار یکدیگر هستند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید