کد خبر : ۹,۵۲۸
۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۲۳
پذیرش دانشجو بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر
خارگ نیوز: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین مرکز آموزش عالی استان با برخورداری از شبکه کامل رشته ها (درکلیه مقاطع)، کادری مجرب و متخصص، امکانات و تجهیزات کامل کارگاهی و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و .... به دانش‌پژوهان و علاقه مندان از همه نقاط ایران اسلامی است.
به گزارش خارگ نیوز، رئیس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به پذیرش دانشجو بدون آزمون، اظهار داشت: این واحد دانشگاهی در راستای رسالت و مأموریت های جدید دانشگاه آزاد اسلامی و انتظارات مردم و جامعه، در مقاطع کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) بدون آزمون در بیش از 80 رشته تحصیلی دانشجو می‌پذیرد. جهت رفاه حال و رفع  دغدغه های مالی و اقتصادی، علاوه بر تسهیلات به صورت کوتاه مدت و بلند مدت با پائین ترین نرخ کارمزد، اقساطی،تا 50٪ تخفیف شهریه در رشته های خاص در نظر گرفته است.

 

 مصیب بهیان نژاد با بیان اینکه ثبت نام اولیه در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد، بیان کرد: «ثبت نام بدون آزمون از اول مرداد ماه آغاز شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی   www.azmoon.org  نسبت به این مهم اقدام نمایند.

 

وی با تأکید بر اینکه مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و نیاز به حضور دانشجو نمی باشد، یادآور شد:کارشناسان این واحد دانشگاهی آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان محترم خواهند بود و داوطلبان می توانند از طریق شماره تلفن 33341003 – 077 به صورت شبانه روزی پاسخ سوالات خود را در زمینه ثبت نام دریافت کنند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید