کد خبر : ۹۰۷
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۲۰:۱۳
شهردار خارگ با تاکید بر افزایش تعامل برای توسعه خارگ گفت: ظرفیت‌های صنعت نفت برای توسعه خارگ استفاده می‌شود.
عبدالحمید صفایی شهردار خارگ اظهار کرد: یکی از موارد مهمی که در سه ماهه دوم سال جاری در برنامه ریزی از پیش تعین شده مدیریت ارشد شهری جزیره خارگ است، بحث ایجاد محیطی شاداب برای اهالی شریف خارگ است.


وی افزود: طی جلساتی که با مدیران ارشد شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه مباحث فرهنگی و عمرانی در راستای ارتقا سطح خدمات به اهالی شریف این جزیره مقاوم صورت گرفته است، که موفق شدیم در گام اول در راستای تعامل وهمدلی فی مابین جشن بزرگ عید را در منطقه شهری با مشارکت مجموعه شورا و شهرداری و پایانه های نفتی با کیفیت بسیار بالا با حضور یک گروه سطح یک کشور اجرا کنیم.


شهردار خارگ تصریح کرد: ورود به مسائل فرهنگی و ورزشی و الخصوص بحث ایجاد محیط شاداب بر هر منطقه در کشور فقط در سایه، همدلی، همزبانی و تعامل بوجود خواهد آمد، هم اکنون این تعامل بین مجموعه مدیریت شهری و شرکت پایانه های نفتی با نگاه مثبت هر دو مجموعه به دست آمده است.


صفایی با اشاره به تعریف پروژه های جدید عمرانی در سطح شهرخارگ یاداور شد: تعریف پروژه های عمرانی در خارگ را با نگاه زیر ساختی و توسعه محور در نظر گرفته ایم، در اکثر موضوعات به جمع بندی جامعی رسیدیم که به زودی شاهد آغاز پروژه‌های عمرانی در جزیره خارگ خواهیم بود و همچنین در بحث توسعه ورزش در جزیره هم برنامه های خوبی پیش‌بینی کرده‌ایم.


صفایی در پایان از همکاری ویژه مدیر عامل محترم پایانه های نفتی جناب اقای موسوی تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد در اینده نزدیک بتوانیم در سایه تعامل و همکاری بتوانیم از توان و ظرفیت مجموعه پایانه های نفتی در مرتفع کردن مسائل و مشکلات شهر گامهای ارزنده ای برداریم .

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید