کد خبر : ۸,۴۶۸
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۲۴
گلایه مردم از نوسانات شدید و قطعی مداوم برق در خارگ
خارگ نیوز: صبح امروز بود که خبری در خروجی اکثر رسانه های کشور مبنی بر پایداری برق جزیره خارگ قرار گرفت. اما سناریوی قطعی و نوسانات جریان برق در جزیره خارگ در سالهای اخیر سبب مشکلات و وارد آمدن خسارات مالی به ساکنان جزیره شده است.
به گزارش خارگ نیوز، صبح امروز بود که خبری در خروجی اکثر رسانه های کشور مبنی بر پایداری برق جزیره خارگ قرار گرفت. اما سناریوی قطعی و نوسانات جریان برق در جزیره خارگ در سالهای اخیر سبب مشکلات و وارد آمدن خسارات مالی به ساکنان جزیره شده است. 

 

این روزها گرما و شرجی خارگ بیش از گذشته خودنمایی می‌کند در اکثر نقاط کولرها به راه افتاده و خنکای آن از شدت گرما می‌کاهد اما شرایط در روزهای اخیر به گونه‌ای دیگر رقم خورده است.

 

نوسانات شدید برق در خارگ در روزهای اخیر به اوج خود رسیده و سبب شده مردم علاوه بر تحمل گرما متحمل خسارت اقتصادی نیز بشوند.

 

در همین راستا حمزه روغنیان معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر به خبرنگاران گفت: تامین و توزیع برق در جزیره خارگ به عنوان مهمترین پایانه صدور نفت کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است و تلاش می‌شود تا سامانه‌های  تأمین برق  دراین جزیره دارای ضریب اطمینان بالاتر از استانداردهای  معمولی باشد و احتمال قطع برق در جزیره به حداقل ممکن برسد.

 

ولی امشب شاهد نواسانات شدید برق در جزیره بودیم که این موضوع باعث نارضایتی اهالی صبور این جزیره گردیده است.

 

براساس این گزارش، مصوباتی از سوی هیات دولت جهت تامین برق پایدار این جزیره وجود دارد که امیدواریم با همت مسولان ارشد استان این مصوبات اجرایی گردد.

کلیدواژه ها: مشکلات برق خارگ برق خارگ 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید