کد خبر : ۸۲۶
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۰۷
فرمانده ناحیه بسیج ثاراله خارگ با حضور در دفتر شهردار خارگ ، با ایشان دیدار کرده و برای تعمالات بیشتر و هم افزایی دو مجموعه ، به بحث و تبادل نظر پرداختند .
فرمانده ناحیه بسیج ثاراله خارگ با حضور در دفتر شهردار خارگ ، با ایشان دیدار کرده و برای تعمالات بیشتر و هم افزایی دو مجموعه ، به بحث و تبادل نظر پرداختند .

در این نشست شهردار خارگ با ابراز خوشنودی از شکل گیری روابط حسنه موجود بین دو مجموعه خدمتگزار مردم ، از آمادگی شهرداری خارگ در حمایت و همکاری با ناحیه بسیج ثاراله خارگ خبرداد و ابراز امیدواری کرد با اتکا به همدلی شهرداری و بسیج بتوانند در آینده ایی نزدیک با انجام پروژه های فرهنگی گامهای مثبتی در تجلی فرهنگ اجتماعی بردارند .


صفایی افزود : ما می توانیم با کنار گذاشتن منیت و خود محوری ها و همیاری دیگر دستگاه ها در پیشبرد مقوله های فرهنگی در جزیره تاثیرگزار باشیم .


سرهنگ حیاتی نیز در سخنانی با ابراز رضایت از تعاملات صورت گرفته فی مابین ناحیه بسیج و شهرداری افزود : ما با همیاری یکدیگر می توانیم خدمات خود را در زمینه هایی مختلف اجتماعی – مذهبی گسترش دهیم .

فرمانده ناحیه بسیج ثاراله خارگ برای بهبود و ارتقای عملکرد بسیج در خارگ ، طرح جدیدی را به شهردار پیشنهاد کردند که مقرر شد با بازدید از مکان پیشنهادی ، اقدامات شایسته و زیبنده ی مردم شریف خارگ صورت گیرد .

سرهنگ حیاتی لزوم اجرای کارهای فرهنگی را در این برهه زمانی بسیار مهم خواندند و افزودند : شهرداری و بسیج می توانند بعناون دو بازوی اجرایی ، دست در دست یکدیگر جامعه را از گزند برخی ناهنجاری ها مصون نگه دارند . بی شک با حمایت های جناب صفایی و رویکرد مدیریتی ایشان این امر به نحوی مطلوب اجرایی خواهد گردید .

شهردار و فرمانده ناحیه بسیج ثاراله خارگ در تلاش طرفین در برگزاری برنامه های فرهنگی مشترک در سطح جزیره اتفاق نظر داشته و این همکاری را در تجلی فرهنگ جامعه بسیار مفید و موثر خواندند .

بر این اساس مقرر شد با تشکیل جلسات مستمر ، ظرفیت های دو مجموعه برای اجرای هرچه باشکوه تر برنامه های فرهنگی به کار گرفته شود .

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید