کد خبر : ۸۲۴
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۰۴
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات اهالی جزیره خارگ با جدیت پیگیری می‌شود.
حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری بعد از ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح پایانه بین‌المللی مسافری و گردشگری دریایی بوشهر اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات و تحقق مطالبات اهالی جزیره خارگ استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اهالی جزیره خارگ همواره در زمینه ترددهای دریایی با مشکلاتی روبرو بوده‌اند، اضافه کرد: راه‌اندازی پایانه بین‌المللی مسافری و گردشگری دریایی بوشهر یکی از دغدغه‌های اهالی خارگ را رفع می‌کند.



نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسکله و پایانه ترددهای دریایی خارگ در شان مردم این جزیره نبود و ایجاد و راه‌اندازی یک پایانه مناسب ضرورت داشت.



وی با اشاره به واگذاری اسکله مسافربری شرکت والفجر به اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، بیان کرد: پیگیری‌های متعددی به منظور حل مشکل تردد عموم به خارگ صورت گرفته است و امیدواریم شاهد تسهیل در این زمینه باشیم.



خدری خاطرنشان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه گردشگری است که گردشگری دریایی را می‌توان به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم استان یاد کرد که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.



نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به ظرفیت‌های پایانه بین‌المللی مسافری و گردشگری دریایی بوشهر گفت: باید از ظرفیت گردشگری و به‌ویژه گردشگری دریایی برای توسعه اشتغال در سطح استان به خوبی استفاده شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید