کد خبر : ۷۹,۷۹۵
۱ آبان ۱۴۰۴ ۱۰:۵۰
آیین اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی در شرکت پایانه‌های نفتی ایران با حضور عباس اسدروز مدیرعامل، مدیران، رؤسا و تیم ارزیابی برگزار شد. در این آیین، بابک توژان سرارزیاب تیم ارزیابی و عباس اسدروز مدیرعامل شرکت، بر نقش رهبری الهام‌بخش، فرهنگ سازمانی متعالی، مشتری‌مداری و چابکی در عملیات به‌عنوان ارکان اصلی موفقیت این شرکت تأکید کردند.
آیین اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی با حضور عباس اسدروز مدیرعامل، مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت و تیم ارزیابی برگزار شد. در این نشست، اعضای تیم ارزیابی ضمن قدردانی از همکاری مجموعه، به بیان نتایج بررسی‌ها و نقاط قوت سازمان پرداختند.

بابک توژان، سرارزیاب تیم ارزیابی، در سخنانی اظهار کرد: در طول سه روز حضور در شرکت پایانه‌های نفتی ایران، شاهد همدلی، نظم، روحیه جهادی و اشراف مدیریتی قابل تحسین در بین مدیران، کارشناسان و کارکنان این مجموعه بودیم؛ این ویژگی‌ها از عوامل کلیدی موفقیت سازمان در مسیر تعالی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به حضور مؤثر مدیرعامل شرکت در تمامی مراحل ارزیابی افزود:این همراهی و اشراف مدیریتی، نمونه‌ای از رهبری الهام‌بخش و آینده‌نگر است که نقش مهمی در تقویت هم‌افزایی سازمانی دارد.

توژان با بیان این‌که در حوزه فرهنگ سازمانی، رویکردی ساخت‌یافته و هدفمند در شرکت شکل گرفته است، گفت: پایانه‌های نفتی ایران توانسته است با استفاده از مدل‌های مدیریتی نوین، فرهنگ سازمانی مطلوبی را نهادینه کند. با این حال، تعمیق فرهنگ بهبود و یادگیری سازمانی می‌تواند مسیر تعالی را تسریع کند.

سرارزیاب تیم ارزیابی در ادامه افزود:در حوزه مدیریت ریسک، این شرکت با شناسایی و کنترل ریسک‌های عملیاتی، زیست‌محیطی و ایمنی، عملکرد قابل توجهی داشته و نظام استراتژیک آن نیز در مسیر بلوغ و توسعه پایدار قرار دارد. استقرار استانداردهای بین‌المللی و بهره‌گیری از سامانه‌های مدیریت عملکرد و دانش از نشانه‌های بلوغ مدیریتی این سازمان است.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مدیرعامل و کارکنان گفت: تلاش و همدلی کارکنان پایانه‌های نفتی ایران نشان‌دهنده تعهد عمیق سازمان به بهبود مستمر است و امید می‌رود نتایج این ارزیابی، گامی دیگر در مسیر تعالی این مجموعه باشد.

در ادامه این مراسم، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم ارزیابی و کارکنان شرکت، اظهار کرد: الگوی بومی، زیربنای فرهنگ سازمانی و ارزش‌های مورد احترام هر سازمان است. فرهنگ سازمانی پایانه‌های نفتی ایران بر پایه ارزش‌های اصیل و تعهد به انجام مأموریت ملی شکل گرفته است.

وی با تأکید بر مشتری‌مداری و چابکی در عملیات افزود: علی‌رغم محدودیت‌ها، مأموریت خود را با تکیه بر شایستگی‌های محوری و قابلیت‌های فنی، به‌عنوان نقطه اتصال عملیاتی شرکت ملی نفت ایران به مشتریان و بازارهای جهانی، به‌موقع، ایمن و چابک انجام داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اهداف کلان تعالی سازمانی گفت: تعالی سازمانی حول محورهایی مانند ایجاد فضای رقابتی، تشویق سازمان‌ها به خودارزیابی، بهره‌گیری از تجارب بهترین‌ها و معرفی ظرفیت‌های پنهان و آشکار سازمان شکل می‌گیرد. هدف این فرآیند، تبدیل نقاط ضعف به فرصت‌های بهبود است.

اسدروز ادامه داد: سازمان‌های موفق از اشتباهات خود درس می‌گیرند و با خرد جمعی و مشارکت کارکنان دلسوز و متخصص، مسیر رشد را هموار می‌کنند. ما نیز با همین رویکرد به دنبال توسعه و پایداری سازمانی هستیم.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به نهادینه‌شدن فرهنگ سازمانی در پایانه‌های نفتی ایران افزود:رمز ماندگاری، رشد و بقای هر سازمان، در تداوم ارزش‌های فرهنگی و سازمانی نهفته است. ما با رویکردی آینده‌نگر، مدیریت ریسک را در تمامی سطوح دنبال می‌کنیم و در هر شرایطی متعهد به استمرار صادرات نفت کشور هستیم.

اسدروز در پایان با اشاره به پروژه‌های توسعه‌ای شرکت اظهار کرد: پایانه‌های نفتی ایران از جمله شرکت‌هایی است که هم خدماتی و عملیاتی و هم توسعه‌ای است. از سال گذشته تاکنون، ۵۰ پروژه در شرکت تعریف شده که برخی اجرایی شده و برخی نیز مقدمات عملیات آنها در حال اجرا است؛ این پروژه‌ها، حوزه‌های مختلفی از جمله خطوط لوله، مخازن، پهلوگاه‌های اسکله‌ها، فناوری، پشتیبانی و زیرساخت‌های رفاهی را پوشش می‌دهد.

اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 27
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 26
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 25
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 24
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 23
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 22
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 21
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 20
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 19
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 18
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 17
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 16
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 15
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 14
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 13
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 12
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 10
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 9
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 8

اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 32
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 31
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 29
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 28
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 7
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 6
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 5
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 4
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 3
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 2
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 1

عکس: احسان حفظ اله


نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید