کد خبر : ۷,۹۷۸
۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۱۹
توسعه تجارت خارجی در اولویت برنامه‌های اقتصادی استان بوشهر است
خارگ نیوز: رئیس اتاق بازرگانی بوشهر تقویت توسعه تجارت خارجی را در اولویت برنامه‌ها دانست و گفت: در راستای بهبود فضای کسب و کار و افزایش مراوات تجاری و اقتصادی، تقویت تجارت خارجی در اولویت برنامه‌های اتاق بازرگانی بوشهر قرار دارد.
به گزارش خارگ نیوز، خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگاران با قدردانی از فعالان  جبهه سلامت از جمله کادر درمانی و پرستاری اظهار داشت: در این راستا با راه‌اندازی کمپین پویش "نفس" در استان بوشهر چند محموله بزرگ ماسک، مواد ضدعفونی، البسه کادر درمانی و پرستاری و تامین و توزیع شد و در راستای خدمات به افراد نیازمند کمک‌های مومنانه و ده‌ها  فعالیت دیگر در حوزه سلامت انجام گرفته است.
 
وی افزود: از آغاز شیوع بیماری کرونا، فعالان اقتصادی به‌ویژه اعضای اتاق بازرگانی استان بوشهر وارد عرصه خدمات‌رسانی شدند و نیازهای این حوزه درمانی، از جمله 20 هزار ماسک n95 و یک‌هزار دست لباس گان و دیگر تجهیزات درمانی در راستای مقابله با کرونا تامین کرده‌اند.
 
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با قدردانی از فعالان اقتصادی و شرکت‌های پتروشیمی استان بوشهر در تامین تجهیزات و امکانات پزشکی تاکید کرد: فعالان این حوزه بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی رسالت خود را در هر شرایط مورد توجه قرار می‌دهند که این مهم در عرصه مقابله با کرونا محقق شد.
 
گزدرازی، حمایت از جامعه صیادی و برخورد قاطع با صیدترال و صید غیرقانونی میگو خارج از فصل را مورد تاکید قرار داد و گفت: صید و صیادی و آبزی‌پروری یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان ساحلی بوشهر است که حمایت از کسب و کار قانونی این حوزه مورد توجه ویژه قرار دارد.
 
وی، با بیان اینکه استان بوشهر با کشورهای مختلف در حاشیه خلیج فارس همسایه است افزود: ساحل‌نشینان استان بوشهر از دیرباز با کشورهای یاد شده مراوده تجاری و فرهنگی داشته‌اند که این مهم همواره به عنوان یکی از اولویت‌ها مورد توجه قرار دارد.
 
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با تاکید بر تقویت توسعه تجارت خارجی در استان خاطرنشان کرد: در راستای بهبود فضای کسب و کار و افزایش مراوات تجاری و اقتصادی، تقویت تجارت خارجی در اولویت برنامه‌های اتاق بازرگانی بوشهر قرار دارد.
 
گزدرازی، با تاکید بر تاثیر بالابر در باغات خرما استان بوشهر افزود: با توجه به اهمیت صنعت خرما و نخیلات در استان بوشهر و مکانیزه شدن آن برای بهره‌وری بیشتر لازم است نسبت به تامین بالابرهای پیشرفته تولید داخلی، اقدام تا در قالب تشکل‌های تعاونی در اختیار نخل‌داران استان بوشهر قرار بگیرد.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید