کد خبر : ۷,۹۶۰
۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۳۸
کرونا ۸۳ قربانی در دشتستان گرفت
خارگ نیوز: فرماندار دشتستان گفت: تا کنون بیش از هزار و ۵۰۰ مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۸۳ نفر فوت کرده‌اند.
به گزارش خارگ نیوز، فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان کرد: تا کنون هزار و ۵۰۵ نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا شده‌اند که هزار و ۲۰۰ نفر بهبود یافته‌اند و ۸۳ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.
 
او با قدردانی از نیروهای بهداشت و درمان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست بر رعایت ضوابط بهداشتی نظارت کنند و از مردم و بازاریان هم درخواست کرد دستور عمل‌های بهداشتی را جدی‌تر از پیش رعایت کنند.
 
فرماندار دشتستان با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته بر واحدهای صنفی، ادامه داد: تا کنون ۲۹ هزار و ۱۱۳ مورد بازدید از واحدهای صنفی صورت گرفته که دو هزار و ۲۴۰ مورد اخطار و ۲۲۹ مورد تعطیلی نتیجه همین بازرسی‌ها بوده است.
 
چنوروزی همچنین در این جلسه با تشکر از اداره آب و فاضلاب شهرستان برای پیشگیری از بحران آب، به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد که ارتباط با مردم، همراهی با مردم و احترام به مردم را مد نظر داشته باشند.
 
او، حذف موانع تولید را مهمترین عامل تحقق شعار جهش تولید عنوان کرد و گفت: مدیران باید به تولید کننده، سرمایه گذار و فعال اقتصادی کمک کنند تا بتواند کسب و کارش را راه‌اندازی کند یا رونق دهد.
 
فرماندار دشتستان در نشست شورای اداری از خیرانی که در ساخت و تجهیز آزمایشگاه تشخیصی مولکولی(کرونا) در این شهرستان مشارکت کردند، قدردانی کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید