کد خبر : ۷۵۰
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲
بخشدار ویژه خارگ گفت: دغدغه های اهالی جزیره خارگ در حوزه درمان رفع می‌شود.
محمود رضایی ظهر شنبه در نشست شورای سلامت بخش ویژه خارگ اظهار داشت: سلامت، پیشگیری و درمان از حوزه های مهم کاری دولت در بخش ویژه خارگ است.


وی افزود: توانستیم با هم افزایی و همراهی مدیران ارشد حوزه پزشکی استان برای اولین بار چندین پروژه عمرانی مهم و زیر ساختی در حوزه سلامت بخش ویژه خارگ راه اندازی کنیم که به زودی این دو پروژه مهم و اساسی در بخش ویژه خارگ راه‌اندازی خواهد شد.


بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در بخش تامین نیاز دارویی جزیره هم اکنون دو داروخانه دولتی مربوط به مراکز درمان شهر و بیمارستان صنعت نفت فعال است و یک داروخانه خصوصی که با همت این بخش نیاز دارویی بخش تا حدود بسیار زیادی تامین شده است.


رضایی با اشاره به راه اندازی اورژانس ١١۵ بخش ویژه خارگ گفت: یکی از دغدغه های اصلی و به حق اهالی شریف خارگ در بحث درمان راه اندازی اورژانس ١١۵ بود و در برخی اوقات نبود این موضوع به بحرانی در بخش تبدیل می‌شد که با همت و هم افزایی دولت در استان بوشهر موفق به مستقر و تجهیز شدن این بخش مهم در جزیره خارگ شدیم.


بخشدار ویژه خارگ گفت: بحث اورژانس هوایی جزیره خارگ یکی از موارد کلان مورد بحث انتقال بیماران اورژانسی از بخش به مراکز درمانی استان مطرح بود که با ورود به موقع استاندار بوشهر در این حوزه اورژانس هوایی استان بوشهر که با تمرکز بخش ویژه خارگ راه‌اندازی شد و یکی دیگر از خواسته‌های اهالی شریف خارگ محقق شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید