کد خبر : ۷۰,۵۰۳
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۱۹
پایانه بین المللی مسافربری دریایی بوشهر آماده افتتاح است
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پایانه بین المللی دریایی شهید حقگو بندر بوشهر پنج ماه پیش از موعد آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.
محمد شکیبی نسب صبح پنج شنبه در بازدید سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل امور دریایی و مدیر کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه تعمیر اساسی پایانه بین المللی مسافربری دریایی شهید حقگو بوشهر اظهار داشت:: بخش دریایی پایانه بین المللی مسافربری دریایی در بوشهر اواخر سال گذشته همزمان با دومین سفر رئیس جمهور دولت سیزدهم به استان در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسیده است.
 
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: تعمیر اساسی بخش خشکی پایانه نیز با توجه به حجم پروژه و عملیات انجام شده با ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار، بسیار فراتر از تعمیر و در حد و اندازه احداث یک پروژه محسوب می‌شود.
 
شکیبی نسب ادامه داد: خرداد ماه سال ۹۳ مهلت تعیین شده برای این پروژه بود که با تاکید ویژه وزیر راه و شهرسازی برای سرعت بخشی به پروژه، پایانه بین المللی شهید حقگو پنج ماه پیش از موعد آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.
 
وی افزود: پایانه مسافربری دریایی در بوشهر که پس از گذشت حدود ۲۰ سال تبدیل به یک مخروبه شده بود اکنون متناسب با استاندارد روز بین المللی احداث و آماده بهره‌برداری شده است.
 
شکیبی نسب اظهار کرد: در چشم انداز فعالیت این پایانه انجام تورهای داخلی به مقاصد کیش و قشم و همچنین مسافربری حدفاصل بوشهر و کشورهای خلیج فارس پیش بینی شده است.
 
وی افزود: پایانه بین المللی مسافربری دریایی در بوشهر همزمان با طرح گردشگری دریایی نوروز ۱۴۰۳ پذیرای هم وطنان برای گردشگری در آب‌های بوشهر خواهد شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید