کد خبر : ۷۰,۳۵۶
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۵۹
پیام تبریک بخشدار ویژه خارگ به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز
بخشدار ویژه خارگ با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار ،ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش خارگ نیوز، محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار ،ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را تبریک و تهنیت گفت.
در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

نامگذاری سوم شعبان روز میلاد با برکت حضرت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار و چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عنوان روز جانباز، نشان دهنده این واقعیت است که پاسداران و جانبازان عزیز ایران اسلامی پرورش یافته مکتب اسلام و نهضت عظیم عاشورا ، با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب و میهن اسلامی همواره درصحنه مأموریت‌های خود حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام، حقیقت ، مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.

اگر انقلاب اسلامی ایران از دریای زلال ایثار، گذشت، همت و مردانگی کربلا سرچشمه گرفته است، بدون شک پاسداران فداکار و جانبازان جان برکف نیز تجلی همین مشی و منش بوده و هستند و در روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام عرصه های نبرد حق علیه باطل، حافظ و مدافع مرزهای عقیدتی نظام بوده اند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه و سقای تشنه لب دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به ویژه پاسداران غیور و جانبازان سرافراز جزیره راهبردی خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید