کد خبر : ۷۰,۲۵۵
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ۰۴:۴۰
رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: استقرار پزشکی قانونی و تعزیرات حکومتی در خارگ دنبال می‌شود.
مهدی مهر انگیز  در نشست مردم در جزیره خارگ اظهار کرد: شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها و پیشنهادها و مسائل مشکلات حقوقی شهروندان و پاسخگویی به آن‌ها موجب رضایتمندی و امیدواری بیشتر مردم به دستگاه قضا و نظام و انقلاب می‌شود.
 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در این دیدار کلیه درخواست‌های مردمی بررسی و رسیدگی شد و دستورات لازم نیز صادر شد.
 
مهر انگیز جزیره خارگ را یکی از نمادهای مقاومت و ایثار گری دانست و گفت: این جزیره یکی از نقاط حساس در طول هشت سال دفاع مقدس بود که مردم مقاوم و ایثارگر این منطقه در کنار نیروهای مسلح کشور جانانه ایستادگی کردند و می‌بایست قدر شناس این مردم باشیم که رسیدگی به خواسته‌های آنها کمترین چیزی است که از دست ما مسئولین بر می‌آید.
 
وی در این سفر به اقدامات صورت گرفته در بخش خارگ اشاره داشت و گفت: از جمله مواردی که با ورود دستگاه قضائی در حال پیگیری آن هستیم موضوع اسناد مالکیت مردم خارگ است که امیدواریم به زودی این امر محقق شود و موجب رضایتمندی این مردم نجیب و شریف شود.
 
وی احیای حقوق عامه را از اولویت‌های دستگاه قضائی استان دانست و افزود: به رئیس حوزه قضائی تاکید شده است در مواردی که به موضوعات حقوق عامه نیز ارتباط دارد در این بخش پیگیری و ورود کند.
 
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه گفت: در این سفر مطالباتی از جمله استقرار پزشکی قانونی و تعزیرات حکومتی در خارگ مطرح شد که در این خصوص پیگیری‌های جدی صورت خواهد گرفت که ان شا الله به زودی این موارد نیز در این بخش محقق شود.
 
مهر انگیز گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های گوناگون بهداشت، درمان، آموزشی، ورزشی، رفاهی و تفریحی نیز از دیگر مطالبات و خواسته‌های مردم بود که نیاز هست مسئولین دستگاه‌های متولی با اختصاص اعتبارات مورد نیاز این مهم را به سرانجام برسانند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید