کد خبر : ۶۹,۷۰۷
۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۲۵
دریا در استان بوشهر تا امشب متلاطم است/وقوع بارش پراکنده باران
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه تا امشب دریا در برخی ساعات متلاطم است، گفت: طی امروز احتمال وقوع بارش پراکنده باران در برخی مناطق شمالی و مرکزی مورد انتظار است.
طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا امشب به سبب وزش بادهای جنوبی دریا در برخی ساعات متلاطم خواهد بود.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی امروز با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق در برخی مناطق شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.
 
وی گفت: از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده با افزایش ناپایداری‌های جوی در سطح استان، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد در برخی از نقاط استان پیش بینی می‌شود.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی گاهی وزش باد، در برخی نواحی شمالی و مرکزی استان با احتمال بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.
 
وی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا تا عصر امروز گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت، از فردا در مناطق شمالی و مرکزی به تدریج شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
 
محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعد از ظهر امروز در سواحل و فراساحل شمالی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر خواهد بود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید