کد خبر : ۶۸۸
۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۰۸:۵۸
قرار بود که شب جلسه شورای عالی دفاع در مجلس باشد اما به خاطر خوابی که در مشهد دیده بودند، رئیس‌جمهوری، محل جلسه را به دفتر خودشان تغییر دادند. در شورا درباره عملیات آینده در داخل خاک عراق، دفاع از خارک و بوشهر و دادن پادگان به مجاهدان عراقی، وضع مجاهدان مومن لبنان، خرید برای نیروی دریایی (زیردریایی) تحویل محلی برای زندان در رشت و... تضمیماتی اتخاذ شد.
تمام وقت تا ساعت سه و نیم بعدازظهر در خانه ماندم. کارم مطالعه و پیاده‌روی در حیاط خانه بود. ظهر آقای علی صیاد شیرازی آمد. از سیاسی ایدئولوژی و ستاد مشترک گله و پیشنهاد تغییر در هر دو را داشت. قرار شد که برای رسیدگی جلسه مشترکی تشکیل شود و طرفین حرف‌هایشان را بزنند.

عصر جلسه هیئت رئیسه مجلس داشتیم. قرار بود که شب جلسه شورای عالی دفاع در مجلس باشد اما به خاطر خوابی که در مشهد دیده بودند، رئیس‌جمهوری، محل جلسه را به دفتر خودشان تغییر دادند. در شورا درباره عملیات آینده در داخل خاک عراق، دفاع از خارک و بوشهر و دادن پادگان به مجاهدان عراقی، وضع مجاهدان مومن لبنان، خرید برای نیروی دریایی (زیردریایی) تحویل محلی برای زندان در رشت و... تضمیماتی اتخاذ شد. مصاحبه کردم و ساعت یازده به مجلس رفتم. شام عدسی بود که گرم کردند. خبر مهمی در جبهه‌ها نبوده و دو پاتک دشمن دفع شده است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید