کد خبر : ۶۸,۷۸۳
۸ دی ۱۴۰۲ ۱۸:۳۸
امام جمعه خارگ از مدیرعامل پتروشیمی خارگ تجلیل کرد/ مدیرعامل پتروشیمی خارک به رسالت مان درچارچوب مقررات ادامه خواهیم داد !
نماز جمعه این هفته جزیره خارگ با حضورحجت الاسلام محمود کارگر ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه این جزیره و با حضورپرشور مردم برگزار گردید .
به گزارش خارگ نیوز، سید فریور موسوی: نماز جمعه این هفته جزیره خارگ با حضورحجت الاسلام محمود کارگر ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه این جزیره و با حضورپرشور مردم  برگزار گردید .
 
در خطبه اول نماز جمعه این هفته جزیره خارگ ، حجت الاسلام کارگرضمن دعوت اقشار مردم به تقوای الهی ، با تسلیت شهادت سردارسید رضی موسوی گفت : حافظان امنیت ایران اسلامی سالهاست که درنبرد با استکبارجهانی ، خدمت رسانی کرده و بایستی قدردان ایشان باشیم .
وی ادامه داد : پنجم دیماه 1363 امام راحلمان خطوط هوایی غیرنظامی را به مردمی ترین نهاد نظامی کشور یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذارکردند و امروز موفقیت صددرصدی آنها را شاهد و نظاره گرهستیم .

 

حجت السلام کارگر درادامه سخنان خود درخطبه های نماز جمعه اضافه نمود: حفاظت فرودگاه ها و هواپیماها با خنثی سازی بیش از صد مورد اقدام به هواپیماربایی درزمین و بیست و شش مورد در راهزنی های هوایی و مداخلات غیرقانونی درکشور باعث افتخارمردم انقلابی است و درهمین جا از تلاش های مخلصانه سپاه حفاظت هواپیمایی جزیره خارگ تقدیر و تشکر می کنم .
 
حجت الاسلام کارگر امام جمعه خارگ درپایان خطبه ها ، از تلاش و خدمات شرکت پتروشیمی خارگ و دکترحسن وفایی مدیرعامل آن که تعاملات خوب و مناسبی با مردم و اهالی جزیره داشته و دارد ، تقدیرنمود .
 
اما سخنران بین خطبه های نماز جمعه این هفته دکترحسن وفایی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی خارگ بود که به مناسبت سالگرد تاسیس صنایع پتروشیمی درهشتم دیماه سال 1342 ، با تبریک این رخ داد بزرگ علمی صنعتی ، ضمن تبریک این روز باشکوه به خانواده صنایع پتروشیمی بالاخص کارکنان خدوم پتروشیمی خارگ ، گفت : صنایع پتروشیمی درجهت ارزش گذاری ، افتخارآفرینی و کارآفرینی درسال 1342 تاسیس که متعاقب آن نیز شرکت سهامی پتروشیمی خارگ در سال 1348 مورد بهره برداری قرارگرفت .
 
وفایی درادامه گفت : ظرفیت محصولات صنایع پتروشیمی 90 میلیون تن درسال است که هم اکنون از 75 درصد آن استفاده می شود ضمن آنکه حدود 30 میلیون تن درسال نیز صادرات محصولات خانواده پتروشیمی است .
 
مدیر عامل پتروشیمی خارک تصریح کرد عملکرد صنایع پتروشیمی مصداق بارز فرمایشات رهبری است که ما توانسته ایم با اتکاء به این صنعت کمتر از خارج مواد وارد کنیم و بایستی بگویم درسال گذشته بابت صادرات حدود 135 میلیون تن محصولات صنعت پتروشیمی ، 67 میلیارد دلارارزآوری نصیب کشورمان شده است که حدود 54 میلیارد دلار آن وارد سیستم صنعت پتروشیمی ها شده است .

 

وی گفت : شرکت سهامی پتروشیمی خارگ درپایان آذرماه سال جاری ، 841 هزارتن محصولات صادرات داشته است و نسبت به سال گذشته درهمین زمان ، حدود ده درصد افزایش صادرات داشته است .

 

دکترحسن وفایی درپایان یادآورشد: درراستای رسالتمان درشرکت پتروشیمی خارگ به مردم این جزیره خدمات داده و درچارچوب مقررات این خدمات را ادامه خواهیم داد . بعنوان مثال درطول سال حدود چهارتن گازرایگان به جزیره خارگ داده ایم که رقمی حدود 44 میلیارد تومان درسال هزینه آن است ضمن آنکه ازسوی کمیته اجتماعی شرکت نیز به خانواده های کم برخوردارو بی سرپرست ، ازسوی بهزیستی خارگ اجناس و موارد مالی اهداء نموده ایم و این درحالی است که با بزرگ منشی ومقاومت وازخود گذشتگی کارکنان خدوم این شرکت و با توجه به سن بالای کارخانه که بیش ازنیم قرن ازساخت آن می گذرد ،همچنان به کار تولید وصادرات درراستای اوامر رهبری و دولت خدمتگزار ادامه می دهیم . وی گفت : این اواخرنیز درراستای اشتغال زایی ، حدود سی نفراز جوانان بومی این جزیره را ازطریق آزمون جذب کار واستخدام نموده ایم .
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید