کد خبر : ۶۷,۹۵۵
۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۵۰
آیین استقبال از شهدای گمنام در بوشهر برگزار شد
آیین استقبال از پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال با حضور مردم، خانواده معظم شهدا، فرماندهان نیروهای مسلح، امام جمعه و استاندار بوشهر برگزار شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر صبح چهارشنبه در این آئین با اشاره به ورود پیکر مطهر پنج شهید گمنام از طریق فرودگاه بوشهر اظهار داشت: این شهدا در عملیات‌های والفجر ۳، بیت‌المقدس ۴، کربلای ۵، والفجر مقدماتی و والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.
 
سرهنگ علیرضا غریبی اضافه کرد: پنج شهید والامقام در مناطق جنگی مهران، بندی خان، شلمچه و فکه شناسایی شدند و در مناطق مختلف استان بوشهر تشییع و دفن می‌شوند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، سن این رزمندگان هنگام شهادت را بین ۲۴ تا ۴۵ سال اعلام کرد و گفت شهید شناسایی شده در مهران ۳۵ سال، شهید عملیات بیت‌المقدس ۴۵ سال، شهید عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه ۴۲ سال، و شهید والفجر مقدماتی در منطقه فکه ۳۳ سال و شهید عملیات والفجر یک در منطقه فکه ۲۴ سال هنگام شهادت سن داشته‌اند.
 
وی ادامه داد: پس از تشییع شهدا در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر همزمان با سالروز شهید حضرت فاطمه زهرا (س) در روستای دهقاید و بوشکان شهرستان دشتستان، شهرک پردیس شهرستان جم، روستای آب‌طویل بوشهر و روستای گلکی شهرستان تنگستان دفن می‌شوند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید