کد خبر : ۶۷,۹۲۷
۱۴ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۳۸
فرماندار تنگستان گفت: نوسازی شبکه انتقال آب بیش از ۶ روستای بخش دلوار از محل سفر رییس جمهوری در دست اجرا است.
احمد لطفی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای سالم آباد بخش دلوار شهرستان تنگستان اظهار داشت: انتظار می‌رود بزرگراه شهید رئیسعلی دلواری از روستای جائینک تا باشی به طول ۱۶ کیلومتر در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
فرماندار تنگستان تصریح کرد: یکی از کارهایی که به بهداشت، سلامت و درمان بخش دلوار در شهرستان کمک زیادی خواهد کرد مرکز خدمات درمانی تأمین اجتماعی است که دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و در آینده نزدیک افتتاح و مورد بهره برداری خواهد گرفت.
 
وی یاد آور شد: در حوزه آب بخش دلوار نیز نوسازی شبکه انتقال آب بیش از ۶ روستا از محل سفر رئیس جمهوری در دست اجرا است.
 
وی از احداث یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای سالم آب در آینده نزدیک خبر داد.
 
لطفی با بیان اینکه جهت محوطه سازی و دیوار کشی و تهیه فرش و وسایل سرمایشی امامزاده جعفر (ع) روستای سالم آباد کمک خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در بحث الحالق زمین به محدوده روستای سالم آباد جهت توسعه آن روستا پیگیری لازم انجام خواهد شد.
 
فرماندار تنگستان گفت: هدف ما بازدید نزدیک مشکلات روستاها در شهرستان است تا بتوانیم اعتبار لازم را در جلسه کمیته برنامه ریزی سال ۱۴۰۳ لحاظ کنیم.
 
وی افزود: یکی از اهرم‌های ترس دشمنان ارائه تصویر واضح از قوت و نفوذ حکومت اسلامی است، از این رو لازم است مردم را برای آمدن به پای صندوق‌های رأی ترغیب و اینکه نباید آمار مشارکت انتخابات پایین باشد.
 
لطفی با بیان اینکه درباره مساله حضور پای صندوق‌های رأی، باید برای مردم صحبت کرد، افزود: حضور کمرنگ و نبود مشارکت برخی از افراد در این عرصه مهم به دلیل قضاوت‌های سطحی و به دور از تفکر است.
 
فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه همیشه مردم شهرستان حضور پرشور و با مشارکت بالا در انتخابات داشتند بیان کرد: انتظار می‌رود اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای شهرستان با مردم صحبت کنند و گزارش عملکردشان را به مردم ارائه کنند تا مردم متوجه خدماتی که انجام شده بشوند مردم تشخیص می‌دهند و قطعاً پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید