کد خبر : ۶۷,۶۴۱
۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۲۴
فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت توجه به امور تربیتی گفت: اقدامات خوبی در یک سال اخیر در مجموعه آموزش و پرورش در حوزه تربیتی انجام گرفته است و این باور و توجه در مدیران در حوزه تربیتی شکل گرفته است.
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدیاری امام جمعه خیرآباد، علیرضا مومنی شهردار ورامین ، مصطفی خداداد ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین و دیگر اعضا برگزار شد.
 
مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه طی سخنانی بیان کرد: یکی از وظایف نظام اسلامی مقدمه سازی ظهور و تربیت نیرو و یار برای حضرت ولیعصر (عج) است.
 
وی افزود: آموزش و پرورش کارخانه آدم سازی و عمق بخشی و تربیت کننده نیروی متخصص رای برای نظام و زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) را بر عهده دارد.
 
معاون استاندار تهران با اشاره به اهمیت توجه به امور تربیتی گفت: اقدامات خوبی در یک سال اخیر در مجموعه آموزش و پرورش در حوزه تربیتی انجام گرفته است و این باور و توجه در مدیران در حوزه تربیتی شکل گرفته است.
 
درویشی در پایان سخنان خود گفت :باید مدارس و مجموعه آموزش و پرورش طوری از لحاظ مالی تامین بشوند که در حوزه‌های تربیتی و آموزشی با امنیت خاطر حرکت و برنامه‌ریزی کنند.
 
انتهای پیام 
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید