کد خبر : ۶۷,۶۳۲
۹ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۴۶
اجرای تعهدات دولت برای اشتغال جوانان بوشهر در مجموعه وزارت نفت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اجرایی شدن تعهدات دولت در زمینه اشتغال جوانان در مجموعه‌های وزارت نفت در استان بوشهر خبر داد.
اکبر پورات در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر با اشاره به برگزاری سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اضافه کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان با تاکید استاندار در سطح استان و توجه ویژه به مطالبات جوانان تشکیل می‌شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اجرایی شدن تعهدات هیئت دولت در زمینه اشتغال جوانان در مجموعه‌های وزارت نفت در استان بوشهر افزود: در بخش اشتغال جوانان در زمینه جذب نیروهای بومی در صنایع حوزه وزارت نفت مصوبه جذب ۵۰ درصدی جوانان بومی استان بوشهر تاکنون ۳۸ درصد آن اجرایی شده و با برنامه‌ریزی انجام شده به‌صورت ۱۰۰ درصد محقق می‌شود.
 
وی اضافه کرد: در زمینه ازدواج آسان در سال گذشته بیش از ۵۰۰ جوان بوشهری زندگی مشترک خود در آغاز کردند و در سال جاری نیز مراسم ازدواج یک‌هزار و ۶۶ زوج با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه استان بوشهر تا پایان سال برگزار می‌شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از برگزاری ازدواج دانشجویی استان بوشهر در دی ماه امسال خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در مراسم ازدواج دانشجویان جهیزیه مزدوجین نیز به آنان واگذار می‌شود.
 
پورات با اشاره با گفت‌وگو جوانان با استاندار بوشهر گفت: بیش از ۵۳۰ نشست با حضور اقشار مختلف جوانان با استاندار، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای بررسی دغدغه جوانان در حوزه‌های مختلف برگزار شده است.
 
وی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در استان بوشهر اضافه کرد: بوشهر در این زمینه از استان‌های فعال است که این اردو با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سپاه استان بوشهر در حوزه‌های صنعت، نیروگاه اتمی، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید