کد خبر : ۶۷,۱۲۵
۳۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۱۷
توزیع شیر رایگان در مدارس استان بوشهر آغاز شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: توزیع شیر رایگان در مدارس مقطع ابتدایی استان بوشهر آغاز شد.
علی موحدی صبح سه‌شنبه در آئین آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس مقطع ابتدایی استان بوشهر اظهار داشت: بیش از ۱۲۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش این طرح قرار دارند.
 
وی اضافه کرد: بر این اساس در قالب اجرایی این طرح، تمامی مدارس دولتی در مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی شیر رایگان را به‌صورت ۲ بار در هفته و در مجموع ۷۲ نوبت در طول سال تحصیلی دریافت می‌کنند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه در ۵۲ هفته دانش‌آموزان یادشده تحت پوشش شیر رایگان قرار دارند، تصریح کرد: در مجموع ۱۲۶ هزار و ۳۰۰ پاکت شیر در طول سال تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان مدارس دولتی مقطع ابتدایی قرار می‌گیرد.
 
وی از توزیع هفته‌ای ۲۵۰ هزار بسته شیر در مدارس استان خبر داد و بیان کرد: اعتبارات لازم برای تهیه شیر پاکتی در مدارس استان بوشهر تأمین شده است و در این راستا از دست‌اندرکاران قدردانی می‌شود.
 
موحدی با بیان اینکه سلامتی و تندرستی دانش‌آموزان یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است، تصریح کرد: علاوه بر توزیع شیر رایگان طرح‌های مختلفی در عرصه‌های ورزشی، «آهن‌یاری و مکمل ویتامین دی» تجهیز «اتاق بهداشت» در مدارس، جلوگیری از چاقی دانش‌آموزان، طرح شهید سلیمانی در مدارس برای بهینه‌سازی و مناسب‌سازی فضاهای ورزشی درون مدرسه از دیگر طرح‌های اجرا شده در حوزه سلامت دانش‌آموزان است.
 
وی تأکید کرد: حفظ سلامت جسمی دانش‌آموزان به‌عنوان یک برنامه دارای اولویت در استان مورد توجه ویژه قرار دارد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید