کد خبر : ۶۶,۵۴۸
۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۲۲
دریا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه متلاطم است
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه سواحل استان بوشهر بخصوص نواحی مرکزی و جنوبی، متلاطم است گفت: پیش بینی می‌شود این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه یابد.
طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در برخی از ساعات با وزش بادهای شمالی بر روی دریا، سواحل استان بوشهر بخصوص نواحی مرکزی و جنوبی، متلاطم است و پیش بینی می‌شود این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه داشته باشد.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت غبار محلی، در طول روز وزش باد و طی صبحگاه نیز در برخی از نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان بوشهر است.
 
وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
 
وی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۳۰ تا ۱۵۰ و امروز در فراساحل ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید