کد خبر : ۶۵,۰۳۷
۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۳۳
۸۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان بوشهر خط کشی شد
رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از اجرای عملیات خط کشی ۸۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.
مهرداد گنجه صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان بوشهر اقدامات مؤثری در دست اجرا است که یکی از آنها خط کشی محورها است.
 
وی ادامه داد: اجرا و نصب بیش از ۴ کیلومتر حفاظ بتنی به همراه تعمیر، نصب و تعویض ۴ هزار تابلوهای اخطاری و انتظامی در راه‌های استان از ابتدای سال تاکنون از دیگر اقدامات این اداره برای تأمین ایمنی عبور و مرور جاده‌ای بوده است.
 
رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از اجرای یک کیلومتر روشنایی طولی در کمربندی اهرم طی نیمه نخست سال خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین اجرای روشنایی نقطه‌ای در تقاطع‌های دانشگاه آزاد دیلم، آباد تنگستان، بوشهر-دلوار و دو نقطه در گناوه طی این بازه زمانی اجرا شد.
 
وی ادامه داد: طی شش ماهه ابتدای سال، بازسازی ۱۵۰ متر مربع تابلوهای اطلاعات جاده‌ای در راستای ارتقای ایمنی محورها توسط این اداره انجام شده است.
 
گنجه یادآور شد: کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت رفع شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید