کد خبر : ۶۴,۷۱۰
۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۳۷
۱۵۰۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر استخدام می شوند
استاندار بوشهر از استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی این استان خبر داد.
احمد محمدی‌زاده  در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه امسال تاکنون طرح‌های مهمی در حوزه عمرانی و اقتصادی استان بوشهر اجرایی و افتتاح شده است اظهار داشت: در هفته دولت امسال هزار و ۱۵۹ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرهای مختلف استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که این نوع حرکت‌ها رو به رشد و افزایش است.
 
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه امسال در پیاده‌روی اربعین حسینی حماسه بی‌نظیری خلق شد، گفت: در این راستا مردم استان بوشهر در این پیاده‌روی نقش مهم و ارزنده‌ای ایفا کردند و راه‌اندازی ۱۶۶ موکب مردمی استان در خدمات‌رسانی به زائرین حسینی در تغذیه، اسکان و برنامه‌های فرهنگی معنوی درخور تحسین است.
 
استاندار بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این ایام را نقطه درخشان انقلاب اسلامی و کشور دانست و افزود: انتقال رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام به نسل جوان و نوجوان یک ضرورت است.
 
محمدی‌زاده از جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در شش ماه نخست امسال ۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر در تزریق به پروژه‌های عمرانی جذب شد و این در حالی است که ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور ابلاغ شده است.
 
وی با اشاره به تخصیص اعتبارات ارزش افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها گفت: در نیمه نخست امسال هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار از این محل در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان قرار گرفته است.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه بیش از ۹۹ درصد اعتبارات استان جذب شده است، گفت: خدمات صنعت آب و برق در تابستان امسال قابل تقدیر است چرا که امسال بدون مشکل با تلاش دست‌اندرکاران شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر سپری شد.
 
محمدی‌زاده سهمیه استخدامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف استان بوشهر را یادآور شد و افزود: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان استخدام می‌شوند که لازم است دستگاه‌ها برای جذب سهمیه استخدامی از این فرصت حداکثر استفاده کنند.
 
وی اضافه کرد: نیاز است برای شرکت‌کنندگان قبل از برگزاری آزمون استخدامی، از سوی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی آموزش‌های لازم برای افزایش آمادگی جوانان استان بوشهر ارائه شود.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف افزایش یافته است افزود: علاوه بر این ۸۵۸ نفر در صنایع و شرکت‌های زیر مجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی استخدام می‌شوند که آزمون آن هفته گذشته در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.
 
محمدی‌زاده به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری پرداخت و بیان کرد: دشمن پس از شکست در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای، برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از هم اکنون برنامه‌ریزی کرده که لازم است همه دست‌اندرکاران زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را فراهم کنند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید