کد خبر : ۶۴,۶۶۴
۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۰۰
۷۸ میلیون تردد در جاده‌هاي استان بوشهر ثبت شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از ثبت قریب ۷۸ میلیون تردد طی نیمه نخست سال جاری در سطح محورهای استان بوشهر خبر داد.
عبدالکریم اخترشناس ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمارهای به دست آمده از ۶۰ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان بوشهر، طی شش ماه ابتدای سال جاری ۷۷ میلیون و ۹۷۲ هزار و ۵۹ تردد انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان ثبت شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش یافته است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه ۹۰ درصد ترددها مربوط به خودروهای سبک بوده افزود: پرترددترین ساعات روز معمولاً بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ بوده است.
 
وی ادامه داد: طی این مدت بیشترین تردد جاده‌ای در ورودی بوشهر و کمترین تردد نیز در محور گناوه- سیاه مکان بوده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: طی این مدت بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز در ورودی بوشهر و محور دیلم-هندیجان و بالعکس رخ داده است
 
اخترشناس گفت: در حال حاضر ۱۹ دوربین نظارت تصویری، ۵۳ سامانه ثبت تخلف و ۶۰ سامانه تردد شمار کار نظارت بر تردد خودروها و تخلفات آنها را در راه‌های بوشهر ثبت می‌کنند.
 
وی افزود: پشتیبانی و نگهداری هفت تابلوی پیام متغیر و چهار سامانه توزین بار در حین حرکت از دیگر تجهیزات هوشمند مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید