کد خبر : ۶۴,۱۲۵
۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ۲۲:۵۹
 صالح رحیمی در نشست شورای اداری خارگ با اشاره به اجرای برنامه شاخص هفته دولت در شهرستان بوشهر، اظهار داشت: سکوی p4 رشادت بطور صد درصد با توان بسیار بالای تکنسین های ایرانی در بوشهر ساخته شده و همچنین اجرای کامل شرکت ان جی ال خارگ نیز به دست توانای متخصصان داخلی که عموما بومی استان هستند، بدون هیچ وابستگی خارجی در حال ساخت است که افتخاری برای ما بشمار می رود.
 
فرماندار بوشهر با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در مرتفع شدن مشکلات و اقتدار جمهوری اسلامی، افزود: ما هم اکنون در حال نزدیک شدن به قله می باشیم و اینکه بگوییم مشکل داریم ممنوع است و باید تلاش خود را مضاعف تر کنیم تا موجبات اعتلای نظام فراهم شود.
 
وی با اشاره به اینکه خدمات دولت باید رسانه ای شود تا بذر نا امیدی که دشمنان کاشته اند، نابود شود و جوانان ما حرف از نا امیدی نزنند، اضافه کرد: در حالی که دشمن در ۲۵ شهریورماه اعلام فراخوان علیه نظام کرده است، باید اعلام نمایم با اقدامات انجام شده حتی ۱ نفر نیز با منافقین همراهی نخواهد کرد و به خیابان نخواهد آمد و دانش آموزان و دانشجویان به موقع سر کار خواهند رفت.
 
صالح رحیمی با اشاره به اجرای کنگره عظیم ۲۲ میلیونی در اربعین، اعلام کرد: دلیل حربه های دشمن علیه جمهوری اسلامی همین حرکت عظیم مردمی در اربعین است که ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و مردم راحت تر و بدون کمترین مشکل و در گرمای طاقت فرسایی که همگان فکر می کردند، امسال حضور کمتر خواهد بود، به کربلا رفتند که باعث سردرگمی، ناراحتی و انزجار دشمنان در برقراری اتحاد ایرانیان و دولتی که با آن سر جنگ داشته اند، شد که از برکات نظام جمهوری اسلامی است.
 
وی با اعلام اینکه ما همه نسبت به خون شهداء مسولیم و نباید بگذاریم یاس و نا امیدی در جامعه القا شود، اظهار داشت: از اصحاب رسانه انتظار داریم پروژه ها و عملکردها را به موقع انعکاس دهند تا روحیه امید در مردم تقویت شود.
 
فرماندار بوشهر خطاب به بخشدار خارگ و سایر مسئولین این جزیره دستور داد: باید با تمام توان به خانواده های شهدا در جزیره کمک کرده و حرمت آنها را نگاه داشت، باید مردم مورد تکریم دستگاه های دولتی قرار گیرند و دغدغه مندی آنها برطرف شود، توقع کار غیر قانونی نداریم اما حرمت گذاشتن به مردم از تاکیدات رهبر، رئیس جمهور استاندار و فرماندار است.
 
وی در پایان از اقدامات و عملکرد مثبت بخشدار خارگ که موجبات رضایتمندی اصحاب رسانه شده است، قدر دانی کرد.
 
در سفر فرماندار به خارگ، جمعی از اصحاب رسانه نیز وی را همراهی کردند و در طول مسیر نیز بازدید از سکوی رشادت و شرکت آن جی ال فراساحل(صف) به عمل آمد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید