کد خبر : ۶۴,۰۵۳
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ۰۰:۲۳
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز پنجشنبه هفته جاری با وزش بادهای شمالی، رطوبت و شرجی هوا در این استان روند کاهشی پیدا می‌کند.
پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خارگ نیوز اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بندر امام حسن، خارگ، گناوه و بوشهر به ترتیب با ۹۵، ۹۳، ۹۰ و ۸۷ درصد به ترتیب بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.
 
وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش جریانات جنوبی طی امروز و فردا است که در این مدت رطوبت و شرجی هوا در سطح استان از مقادیر بالایی برخوردار خواهد بود.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده اهرم، برازجان و دیلم نیز به ترتیب با ۴۵، ۴۴ و ۴۲ سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.
 
مساعدی ادامه داد: همچنین پیش بینی می شود از روز پنجشنبه با وزش بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا اوایل هفته آینده سواحل و فراساحل استان مواج و متلاطم باشد.
 
وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.
 
مساعدی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، امروز به طور جنوب غربی تا جنوب شرقی و فردا شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.
 
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۱۰، جزر دوم ساعت ۱۴:۵۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۵۰ خواهد بود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید