کد خبر : ۶۲,۸۱۱
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۰۳
من خبرنگار هستم و با مسئولیت اجتماعی که به گردنم گذاشته شده نسبت به تهیه، گردآوری و سامان دادن اخبار و انتقال آن از طریق ابزارها و وسایل ارتباط جمعی به مخاطبان اقدام می‌کنم. پیگیری دغدغه‌های مردم را رسالت خود می‌دانم، با شادی‌هایشان شادی می‌کنم و با اندوهشان اشک می‌ریزم و گاهی برای رساندن صدای مردم به گوش مسئولان و پاسخ گرفتن از آن‌ها ساعت‌ها پشت در اتاقشان منتظر می‌مانم یا بارها با آن‌ها تماس می‌گیرم و تا دریافت پاسخ از مدیران دست از تلاش برنمی‌دارم.
 
در این حرفه هم سوژه‌های جذاب و ناب انگیزه ادامه کار را بیشتر می‌کند و هم گرفتار سختی‌ها و ناملایمات می‌شوم، هم در خانه و دفتر و در فضایی آرام به تنظیم گزارش و یادداشت پرداخته‌ام و هم فرسنگ‌ها دور، در سفر و حتی در مهمانی دست از کار نکشیدم.
 
برای خبرنگاران رنگ‌های قرمز تقویم فرقی با دیگر روزها ندارد، چون اصلاً تعطیلی ندارند، نه جمعه، نه ایام عید نوروز؛ نه شیوع کرونا، نه آلودگی هوا و هیچ مانعی نمی‌تواند خبرنگاران را خانه‌نشین کند و احتمال یک برنامه‌ریزی موفق برای تفریح کم است، چون هر لحظه ممکن است اتفاق تازه‌ای بیفتند و خبر جدیدی را رقم بزند.

 

بی شک رفع چالش‌های موجود در حوزه اقتصاد رسانه نیازمند یک فرایند اصولی و کارشناسانه است و باید مسئولان مرتبط باید در این حوزه راهکارهای عملیاتی را مدنظر قرار دهند.

 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید