کد خبر : ۶,۲۲۵
۱ تیر ۱۳۹۹ ۲۰:۰۰
اصناف دیر در مقابله با ویروس کرونا خوش درخشیدند
خارگ نیوز: فرماندار دیر گفت: اصناف با همیاری و همکاری خوب خود و تعطیلی کسب و کارها در آغاز شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خوش درخشیدند.
به گزارش خارگ نیوز؛ کریم علی حسنی روز یکشنبه بمناسبت روز ملی اصناف در بازدید از اتاق اصناف شهرستان دیر افزود: واحدهای صنفی‌ با تعطیلی کسب و کار خود همزمان با آغاز همه گیری ویروس کرونا در کنار مردم ایستادند و با این اقدام به کنترل و کاهش حلقه انتقال بیماری کمک کردند.
 
وی بیان کرد: سهم قابل توجهی از موفقیت در کنترل بیماری کرونا، حاصل تلاش و مدیریت بخش صنفی است که این شهرستان نیز نقش خوبی از خود بجا گذاشت.
 
حسنی اضافه کرد: همچنین با توجه به نقش اصناف در تولید و ایجاد اشتغال انتظار می‌رود دراین بخش سال جهش تولید برای ارتقای این نقش تلاش بیشتری داشته باشند.
 
وی یادآور شد: اصناف نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع‌مقدس و دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی داشته‌ و دارند.
 
علیرضا آذرگون رئیس اتاق اصناف شهرستان دیر گفت: نامگذاری یکم تیر ماه به عنوان روز ملی صنایع گویای اهمیت و جایگاه ویژه اصناف و بازاریان و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این زحمت‌کشان عرصه کار و تلاش است.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید