کد خبر : ۶۲,۱۶۵
۳۱ تیر ۱۴۰۲ ۰۶:۴۷
اعتبارات آلایندگی به آموزش وپرورش استان بوشهر اختصاص یابد
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده به آموزش و پرورش استان بوشهر اختصاص یابد.
 علی موحدی عصر جمعه در نشست با مسئولان بخش آبدان اظهار کرد: اختصاص بودجه جداگانه برای دستگاه تعلیم و تربیت از محل اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی شهرستان‌ها و مناطق ضروری است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای بازسازی یکی از مدارس قدیمی بخش و احداث کلاس جدید در مدرسه امام خمینی (ه) رایزنی و تلاش می‌کنیم که امیدواریم بتوانیم در این دولت، این مهم را عملیاتی کنیم.
 
وی افزود: شکاف علمی و گسست تربیتی یکی از آثار دوران کرونا بود که با همت بلند دولت مردمی ایران قوی برای واکسیناسیون عمومی و بازگشایی حضوری مدارس، همه فرهنگیان برای کاهش آثار سو این گسست، در حال تلاش جهادی هستند.
 
موحدی بیان کرد: در این راستا، طرح جبران و تثبیت یادگیری در سراسر استان با هدف بهبود شرایط علمی دانش‌دانش‌آموزان برگزار شد.
 
تدوین نقشه ۵ ساله کنکور
 
وی از تدوین نقشه پنج ساله کنکور استان با هدف ارتقای جایگاه استان برای کسب رتبه تک رقمی خبر داد و افزود: برگزاری کلاس‌های رایگان کنکور در سراسر استان همراه با توزیع رایگان کتب کمک درسی با همراهی صنعت نفت، یکی از مهمترین اقدامات برای تحقق اهداف این رویکرد در سال تحصیلی جاری بوده است.
 
وی با اشاره به دارا بودن رتبه اول کشوری در سرانه ورزش دانش‌آموزی توسط استان، اظهار کرد: فاز اول طرح شهید سلیمانی با احداث ۳۶ زمین چمن مصنوعی و ۱۶ کلاس درس تربیت بدنی اجرا شده و به زودی فاز دوم این طرح شروع می‌شود.
 
موحدی تاکید کرد: اگر به این نتیجه برسیم که تغییر مدیران برخی از مدارس به نفع دانش‌آموزان است، بدون تعارف، تغییرات انجام می‌شود.
 
موحدی افزود: در هفته اول شهریور جلسه ویژه‌ای با حضور فرهنگیان بخش آبدان برگزار و مسائل و مشکلات مدارس مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید