کد خبر : ۶,۲۱۴
۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۵:۰۷
امام جمعه بوشهر: دفاع فرهنگی در برابر استکبار رسالت سازمان تبلیغات است
خارگ نیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ارائه اسلام انقلابی و دفاع در مقابل تهاجم فرهنگی جهان استکبار از رسالت‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.
به گزارش خارگ نیوز؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با تبریک روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در خط مقدم دفاع فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی جهان استکبار قرار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات در داخل و خارج از کشور خدمات گسترده‌ای را داشته است بیان کرد: مجلس شورای اسلامی و دولت باید در تامین اعتبارات سازمان تبلیغات اهتمام جدی داشته باشند.
 
صفایی بوشهری اضافه کرد: نهادهای فرهنگی مانند حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها نیز باید در عرصه تولید محتوا به سازمان تبلیغات کمک کنند.
 
وی با تاکید بر لزوم استفاده مناسب از ظرفیت سازمان تبلیغات ادامه داد: یک شبکه قوی و گسترده و دارای ظرفیت بسیار بالا در دو فضای حقیقی و مجازی در عرصه تبلیغ و دفاع از انقلاب اسلامی است.
 
صفایی بوشهری با اشاره به تأثیر سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه تنظیم سند فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: این سازمان دارای ظرفیت بالای آموزشی و فرهنگی است که باید از آن ظرفیت‌ها استفاده شایسته شود.
 
وی با بیان اینکه همه باید نسبت به وظایف فرهنگی خود جهادی و انقلابی عمل کنند اظهارداشت: اگر سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی و دولت‌ها به وظیفه فرهنگی خود عمل نکنند به طور قطع نمی‌توانند به اهداف  خود دست یابند.
 
امام جمعه بوشهر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در این شرایط خاص وجود بیماری کرونا و حتی دیگر شرایط باید به فضای مجازی توجه جدی و ویژه کند و در فضای ملی و فراملی به جهاد فرهنگی اقدام کند.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید