کد خبر : ۶۲,۰۰۷
۲۸ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۵۵
مراسم استقبال از پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) با حضور مردم و مسئلان در خارگ برگزار شد.

 حامد عرب زاده: جزیره خارگ صبح سه‌شنبه حال و هوای دیگری به خود گرفته بود و اهالی مقاوم این جزیره آماده استقبال پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) بودند.

حال و هوای حسینی با ورود پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) به جمع عزاداران در محفل عاشقان و دلباختگان حضرت سیدالشهدا (ع) پیچیده است و دل‌ها را به سمت کربلا می‌برد.

مراسم استقبال از پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) امسال نیز در جزیره خارگ دیار مقاومت ایران اسلامی، شور و شعور حسینی برپا کرد.

استقبال از پرچم امام حسین(ع)در خارگ/جزیره رنگ و بوی عاشورایی گرفت

عطر و بوی کربلا با ورود پرچم، فضای مراسم استقبال را معطر می‌کند و اشک شوق دیدار با سالار شهیدان و علمدار دشت کربلا در پایتخت ایثار و مقاومت ایران اسلامی بر چهره عاشقان و دلباختگان امام حسین (ع) نقش می‌بندد.

عزاداران و حاضران در مراسم استقبال، با لمس پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) متبرک می‌شوند گویی کربلا را می‌بینند و حال و هوای کربلایی به مردم دست می‌دهد.

تپش دل‌های عاشق با ورود پرچم به دیار ایثار و مقاومت ایران اسلامی با ایجاد حس انس و الفت با دیار کربلا و با یاد شهدای آن دیار آرام می‌گیرد.

دل‌های پرتلاطم با نوحه خوانی مداح اهل بیت (ع) عزاداری می‌کنند تا روز میعاد و حماسه آفرینی عاشقان حسینی فرا رسد.

استقبال از پرچم امام حسین(ع)در خارگ/جزیره رنگ و بوی عاشورایی گرفت

محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آستانه ماه محرم مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم امام حسین (ع) صبح امروز در فرودگاه شهدای جزیره خارگ برگزار شد.

وی افزود: عطر و بوی کربلا با ورود پرچم، فضای مراسم عزاداری در این جزیره را معطر خواهد کرد.

رئیس ستاد عتبات عالیات جزیره خارگ تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است تا این پرچم در ماه محرم به مراسم و دستجات عزاداری مختلف برده شود تا مردم مؤمن جزیره خارگ بتوانند از این پرچم بهرمند شوند و تبرک بجویند.

 

استقبال از پرچم امام حسین(ع)در خارگ/جزیره رنگ و بوی عاشورایی گرفت

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید