کد خبر : ۶۱,۹۸۰
۲۶ تیر ۱۴۰۲ ۰۷:۱۶
پیام بخشدار ویژه خارگ به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان
بخشدار ویژه خارگ در پیامی سالروز تاسیس شورای نگهبان ، نهاد صیانت و پاسداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عموم مردم تبریک گفت.
به گزارش خارگ نیوز، متن کامل پیام بخشدار ویژه خارگ به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
 
ساختارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی بر اساس قانون اساسی آنچنان محکم، توسعه یافته و مترقی است که در کمتر جای دنیا می توان این میزان از دقت و حساسیت را سراغ گرفت.
 
شورای نگهبان یکی از مهمترین نهاد های حکومتی است که به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی " شورای نگهبان مطمئن ترین دستگاه و ارگانی است که انقلاب به نظام کشور بخشیده است. ما برای آنکه بطور کلی از سلامت نظام مطمئن باشیم ، مهمترین، رساترین، فعالترین و موثرترین مجموعه ی ما همین شورای نگهبان است".
 
شورای که نظارت بر قانون گذاری، نظارت شرعی بر قوانین و مقررات، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر تمام شئون انتخابات را برعهده دارد و طول تاریخ جمهوری اسلامی توانسته است با صلابت، سلامت، پاکدستی از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع کند.
 
خوشبختانه شورای نگهبان به عنوان نهادی انقلابی در کنار ولایت فقیه از ارکان تضمین کننده اجرای شریعت و رکنی تعیین کننده در اجرای مردمسالاری دینی است و همواره در تنگناها یاری گر نظام و انقلاب بوده است.
 
اینجانب فرا رسیدن 26 تیر ، سالروز تاسیس شورای نگهبان را به تمامی مردم شریف گلستان خصوصا نیروهای خدوم این نهاد انقلابی در جزیره راهبردی خارگ تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش خالصانه این عزیزان شاهد انتخاباتی همراه با رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در جزیره خارگ در سالجاری در عرصه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باشیم.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید