کد خبر : ۶۰,۸۴۰
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۲۱
مسابقات آزاد شطرنج با استانداردهای بین المللی در جزیره خارگ برگزار می شود.
با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان ، رئیس هیئت شطرنج خارگ ، رئیس ورزش شرکت پتروشیمی ، رئیس ورزش شرکت نفت فلات قاره ، مدیر مدرسه شطرنج خارگ ، موسس مدرسه شطرنج و بازیکن بین المللی شطرنج و جمعی از مدیران ورزشی و بازیکنان شرکت های پتروشیمی و فلات قاره ، جلسه هم اندیشی برگزاری مسابقات شطرنج برگزار شد.
 
در این نشست ضمن هم اندیشی حاضرین در خصوص برگزاری مسابقات شطرنج که از سوی مدرسه شطرنج مروارید۲ و با همکاری اداره ورزش و جوانان خارگ برگزار می گردد ، از جام و تندیس ها و لباس برگزاری مسابقات نیز رونمایی شد.
 
سمیه گیوی؛ رئیس اداره ورزش و جوانان در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار بام اظهار داشت: نخبه های ورزشی در رشته شطرنج ، از جمله سرمایه ها و استعدادهایی هستند که بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرند. پس از استقبال فوق العاده علاقه مندان به این ورزش در خارگ ، برگزاری این دوره از مسابقات با جلب مشارکت دست اندرکاران و فعالیت ورزش ، می تواند جرقه ای مجدد برای فعال نمودن بیش از پیش و زمینه سازی فعالیت حرفه ای شطرنج در خارگ شود.
 
وی افزود: این دوره از مسابقات به صورت آزاد و در طی ۸ روز برگزار می گردد و با حضور حضور جناب آقای سامان آرمند داور بین‌المللی شطرنج بومی استان و از افتخارات داوری شطرنج کشور برگزار می گردد و از جمله نکات حائز توجه نیز ، حضور برنا هاشمی قهرمان سابق زیر ۶ سال کشور و تنها بازیکن رده سنی حاضر در جدول می باشد. ضمنا این مسابقات با رعایت کلیه استاندارد های تورنمنت های فدراسیون جهانی برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید