کد خبر : ۶۰,۵۴۱
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۴۹
فرمانده انتظامی شهرستان البرز در استان قزوین از دستگیری فردی که با سوء استفاده از اعتماد یکی از دوستان خود هشت میلیارد ریال طلاهای او را به سرقت برده بود خبر داد.
سرهنگ بهرام منصوری روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در شهر الوند، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی شهرستان البرز برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی و بررسی تخصصی از محل وقوع جرم، سارق را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه سارق یکی از دوستان شاکی نیز بوده که با جلب اطمینان مالباخته، وی را به منزل خود دعوت کرده و پس از برداشتن کلیدهای منزل وی به بهانه خرید از منزل خود خارج شده و بلافاصله به منزل دوست خود مراجعه و اقدام به سرقت طلاها کرده است خاطر نشان کرد: در بازدید از منزل متهم حدود هشت میلیارد ریال طلاجات سرقت شده کشف و با هماهنگی مقام قضایی به شاکی تحویل داده شد.
 
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان قزوین
 
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه کلانتری ۱۷ غیاث آباد و پاسگاه کورانه خبر داد.
 
سرهنگ بیژن خدایی در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: در راستای برخورد با خرده فروشان موادمخدر و مخلان نظم و امنیت و با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران با شناسایی پاتوق‌ها و محل‌ فعالیت خرده فروشان مواد مخدر و همچنین کنترل راه های ارتباطی موفق شدند ضمن دستگیری پنج سارق، معتاد و خرده فروش موادمخدر، ۵۰۰ گرم انواع موادمخدر را نیز کشف و ضبط کنند.
 
به گفته این مسوول انتظامی، کشف یک دستگاه خودرو سرقتی، ۲ دستگاه موتور سیکلت و تعدادی آلات و ادوات مصرف و توزین موادمخدر از جمله کشفیات این طرح بود.
 
سرهنگ خدایی ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با پلیس، خاطر نشان کرد: پیشگیری از جرایم، نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهمتر جلب اعتماد عمومی شهروندان است و از شهروندان نیز درخواست داریم تا هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید